  • 1. Data: 2014-04-15 23:25:59
    Temat: anacron - mozna sie z Toba na prv skontaktowac ?
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    chodzi o nieprawne zachowanie POlicji odnosnie wykroczenia i kpw ...

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-04-16 01:11:55
    Temat: Re: anacron - mozna sie z Toba na prv skontaktowac ?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 15.04.2014 23:25, misiek pisze:
    > chodzi o nieprawne zachowanie POlicji odnosnie wykroczenia i kpw ...

    Jakoś większość ludzi nie ma z tym problemu. Adres e-mail w nagłówku tej
    wiadomości jest prawdziwy. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 3. Data: 2014-04-16 02:59:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2014-04-15 23:25, misiek pisze:
    > chodzi o nieprawne zachowanie POlicji odnosnie wykroczenia i kpw ...

    1. Wchodzisz na http://www.torun.oirp.pl/ (strona Okręgowej Izby
    Radców Prawnych w Toruniu

    2. Logujesz się do EXTRANETU.

    3. Jeśli do EXTRANETU nie masz dostępu to LISTA RADCÓW PRAWNYCH

    4. W polu ZNAJDŹ wpisujesz MOTYLIŃSKI TOMASZ lub KOMENDANT POLICJI

    5. W wynikach masz nr wpisu rpr Motylińskiego, i ewentualnie
    e-mai, o ile ten głupek z internetu umie korzystać.

    6. Piszesz e-maila.

    Proszę bardzo.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2014-04-16 10:26:21
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    http://www.anacron.pl/index.php?p=1_4_Kontakt

  • 5. Data: 2014-04-17 01:22:29
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Jakoś większość ludzi nie ma z tym problemu. Adres e-mail w nagłówku tej
    > wiadomości jest prawdziwy. :)

    dzieki :) pozwolisz ze na dniach napisze bo teraz mam urwanie...