  • 1. Data: 2010-11-06 10:17:41
    Temat: Ile warta jest naprawa silnika?
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Oplowski 8V benzyna. 75 KM Wymiana wałka rozrządu, szlifowanie głowicy,
    uszczelka, zawory, termostat.

  • 2. Data: 2010-11-06 11:00:02
    Temat: Re: Ile warta jest naprawa silnika?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-06 10:17, czeslaw pisze:
    > Oplowski 8V benzyna. 75 KM Wymiana wa?ka rozrz?du, szlifowanie g?owicy,
    > uszczelka, zawory, termostat.

    Robocizna z 300-500zł plus części.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 3. Data: 2010-11-06 11:23:19
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2010-11-06 10:17, czeslaw pisze:
    > Oplowski 8V benzyna. 75 KM Wymiana wa?ka rozrz?du, szlifowanie g?owicy,
    > uszczelka, zawory, termostat.

    Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej kupić nowy..

  • 4. Data: 2010-11-06 11:51:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Lewis

    > Robocizna z 300-500zł plus części.

    Ciekawe kto Ci za tyle zrobi. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-11-06 12:11:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Nov 2010 11:23:19 +0100, marcink wrote:
    >Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej kupić nowy..

    nowy pojazd ? :-)

    Tu akurat zakres robot jest ograniczony, ale walki i zawory to nie sa
    tanie rzeczy. Plus uszczelka i robocizna - i pewnie z 1000zl wyjdzie.

    J.

  • 6. Data: 2010-11-06 12:35:17
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Juz odebrałem i wyszło tak
    Części:
    -kaplet uszczelek 350
    -wałek rozrzadu 400
    termostat 50

    Razem czesci 800 zł

    Robocizna:
    -Naprawa głowicy (planowanie gniazda) 200
    - Wymiana uszczelk, walka 250

    Razem robocizna 450

    Razem za naprawę 1250 zł

    Czy do czegoś mozna się przyczepić czy przepłaciłem? Miasto byłe
    wojewodzkie.

  • 7. Data: 2010-11-06 13:09:13
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    Użytkownik "marcink" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej kupić nowy..
    (rozumie nowy w sensie używany)dokładnie, z gwarancją itp
    mirek

  • 8. Data: 2010-11-06 13:16:50
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Razem za naprawę 1250 zł

    A podpowie ktoś ile kosztuje przekładka silnika w takim Oplu np.?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 9. Data: 2010-11-06 13:46:23
    Od: "czeslaw" <b...@l...com>

    Użytkownik "Mirosław" >> Generalnie naprawa silnika jest nieopłacalna lepiej
    kupić nowy..
    > (rozumie nowy w sensie używany)dokładnie, z gwarancją itp
    > mirek

    Rzeczywiscie jest wiele ofert silników taki jak mój na allegro dla
    przykładu. I w cenie takiej jak moj remont. Ale jak stwierdzic ze stan
    oferowanych silników jest lepszy od stanu mojego?

  • 10. Data: 2010-11-06 14:23:38
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-06 11:51, to pisze:

    > Ciekawe kto Ci za tyle zrobi. ;-)

    Nie pytal za ile ktos zrobi, tylko ile jest warta ;)