  • 1. Data: 2010-11-06 00:21:45
    Temat: Re: Co znaczy, że auto "na łańcuchu"?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:ib23fh$9uv$1@inews.gazeta.pl...
    > Jest ogłoszenie "KIA CEE'D 1.6 16v NA ŁAŃCUCHU!".
    > W opisie "Do sprzedania Kia Cee'd Sportwagon Kombi 1.6 16v 122KM na
    > łańcuchu.".
    > Chodzi o łańcuch rozrządu

    Tak.

  • 2. Data: 2010-11-06 00:21:59
    Temat: Co znaczy, że auto "na łańcuchu"?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    Jest ogłoszenie "KIA CEE'D 1.6 16v NA ŁAŃCUCHU!".
    W opisie "Do sprzedania Kia Cee'd Sportwagon Kombi 1.6 16v 122KM na
    łańcuchu.".
    Chodzi o łańcuch rozrządu czy jakąś niewiadomą metaforę a'la "w dieslu"? Czy
    to aż taka ważna informacja, żeby umieszczać w tytule?

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2010-11-06 02:14:17
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** =Marcos= pisze tak:

    > Chodzi o łańcuch rozrządu

    Pasek na pasku w tedejku na leniu :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2010-11-06 10:57:16
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Jest ogłoszenie "KIA CEE'D 1.6 16v NA ŁAŃCUCHU!".
    > W opisie "Do sprzedania Kia Cee'd Sportwagon Kombi 1.6 16v 122KM na
    > łańcuchu.".

    rotfl:)
    przywiazany do budy zeby nie uciekl

  • 5. Data: 2010-11-06 16:38:37
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ib38ps$cqd$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    Osoba sprzedająca czyt. burak
    cóż..taka wiejska gwara.

    pozdr

  • 6. Data: 2010-11-06 17:18:43
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    > Pasek na pasku w tedejku na leniu :)
    na leniu?:)

  • 7. Data: 2010-11-06 18:21:59
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** karkow pisze tak:

    > na leniu?

    leń automat :)

    acha dawniej było jeszcze na szprycy

    czyli mój to pasek na pasku, na szprycy, nie na leniu,
    nie na glebie, na zwykłym kole ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2010-11-06 19:16:16
    Temat: Re: Co znaczy, że auto "na lancuchu"
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Piter wrote:

    > Pasek na pasku w tedejku na leniu :)

    "na leniuchu" a nie "na leniu".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 9. Data: 2010-11-06 19:53:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    o ile w dieslu to jakos rozumiem , to na lancuchu jest dla mnie
    niestrawialne:D

  • 10. Data: 2010-11-06 20:11:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.11.2010 00:21, =Marcos= pisze:
> [...]
    > łańcuchu.".
    > Chodzi o łańcuch rozrządu czy jakąś niewiadomą metaforę a'la "w dieslu"?

    Zapewne właśnie o łańcuch rozrządu chodzi.

    Przy czym wg. zeznań paru mechaników te kijowe ;-> łańcuchy to taki
    chwyt marketingowy - ponoć syf jeszcze gorszy od dobrych pasków, nie to
    co stare łańcuchy w rozrządach, które były praktycznie "wieczne".