  • 1. Data: 2010-11-05 17:39:42
    Temat: Kupno auta bez OC
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Jade jutro kupic auto - chcialbym wrocic nim na kołach.
    Wiem ze nie ma OC, a składka do zaplaty wynosi 450zl (druga rata).
    Przeliczalem juz u agenta i jak zarejestruje i oplace na siebie to
    zaplace 340zl na rok.
    Jakie najsensowniejsze rozwiazanie w tym przypadku widzicie?
    Nie chcę brać lawety.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 2. Data: 2010-11-05 17:48:58
    Temat: Re: Kupno auta bez OC
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    daj agentowi dane auta, jak bedziesz kupowal to wprowadzi ci do systemu
    ubezpieczenie i czesc. jak cie zlapia to tylko bez kwitka ale z waznym
    ubezpieczeniem. od biedy moze wynegocjujesz zeby ci uwierzyli na slowo:P

  • 3. Data: 2010-11-05 18:08:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message
    > daj agentowi dane auta, jak bedziesz kupowal to wprowadzi ci do systemu
    > ubezpieczenie i czesc. jak cie zlapia to tylko bez kwitka ale z waznym
    > ubezpieczeniem. od biedy moze wynegocjujesz zeby ci uwierzyli na slowo:P

    Kwitek mu może agent przefaksować do domu.

  • 4. Data: 2010-11-05 18:49:24
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ib1ci0$753$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > daj agentowi dane auta, jak bedziesz kupowal to wprowadzi ci do systemu
    > ubezpieczenie i czesc. jak cie zlapia to tylko bez kwitka ale z waznym
    > ubezpieczeniem. od biedy moze wynegocjujesz zeby ci uwierzyli na slowo:P

    mozna też pojechać kupić i z umową ruszyć do agenta w danym mieście..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2010-11-05 18:49:49
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-05 17:48, Michał Gut pisze:
    > daj agentowi dane auta, jak bedziesz kupowal to wprowadzi ci do systemu
    > ubezpieczenie i czesc. jak cie zlapia to tylko bez kwitka ale z waznym
    > ubezpieczeniem. od biedy moze wynegocjujesz zeby ci uwierzyli na slowo:P

    Dowodem ubezpieczenia może być nawet potwierdzenie złożenia wniosku o
    ubezbieczenie odeslane emailem + dowód wpłaty (np. przelewu
    elektronicznego).

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 6. Data: 2010-11-05 19:23:39
    Od: "raBar-bar" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 340zl na rok.
    > Jakie najsensowniejsze rozwiazanie w tym przypadku widzicie?

    co to znaczy "nie ma OC"? Nie ma dokumentu potwierdzającego zawarcie
    (polisy/innego potwierdzenia)? Czy polisa jest tylko minął już termin
    płatności drugiej raty składki i nie została ona opłacona?

    Samo nieopłacenie kolejnej raty składki za OC nie powoduje ustania
    odpowiedzialności towarzystwa w razie wystąpienia szkody - art. 12 ust. 2
    Ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.
    Na polisie, którą okazujesz w razie kontroli powinien być wskazany pełny
    dwunastomiesięczny okres ubezpieczenia i w przypadku płatności ratalnej
    policjanta nie powinny interesować rozliczenia między Tobą za zakładem
    ubezpieczeń.

    pozdrawiam
    raB

  • 7. Data: 2010-11-05 20:15:55
    Od: Mirosław <m...@g...com>

    > policjanta nie powinny interesować rozliczenia między Tobą za zakładem
    > ubezpieczeń.

    dokładnie i nawet jak byś niezapłacił drugiej raty to ubezpiecznie
    i tak masz ważne,ponieważ to w tym wypadku ubezpieczyciel
    musi ci od Ciebie wyegzekwować zapłate,
    mirek

  • 8. Data: 2010-11-05 20:41:28
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "raBar-bar" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dwunastomiesięczny okres ubezpieczenia i w przypadku płatności ratalnej
    > policjanta nie powinny interesować rozliczenia między Tobą za zakładem

    Dokładnie. Jak jest polisa a nie jest opłacona to zaden problem, opłacisz
    najwyżej zaległą a właściciel ci da znizke na zakup

  • 9. Data: 2010-11-05 23:29:20
    Od: emac <e...@n...to.pl>

    W dniu 2010-11-05 17:39, news-gazeta pisze:
> [...]
    > zaplace 340zl na rok.
    > Jakie najsensowniejsze rozwiazanie w tym przypadku widzicie?

    No właśnie. OC nie problem. A braku AC się nie obawiasz?
    Pozdrawiam
    Emac

  • 10. Data: 2010-11-06 10:55:24
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > mozna też pojechać kupić i z umową ruszyć do agenta w danym mieście..

    zakladam ze chce konkretnie u swojego lokalnego:)