  • 1. Data: 2013-11-04 11:32:24
    Temat: Ile waży silnik sam. osob.
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    Witajcie,

    ile mniej więcej waży silnik z fiata Sieny 1,2 8V (bez osprzętu)?
    Ktoś poprosił mnie o przewiezienie takie wynalazku - da się to zrobić w
    bagażniku przeciętnego kompakta?

    g.

  • 2. Data: 2013-11-04 11:48:23
    Temat: Re: Ile waży silnik sam. osob.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Nov 2013 11:32:24 +0100 osobnik zwany gizmo napisał:

    > Witajcie,
    >
    > ile mniej więcej waży silnik z fiata Sieny 1,2 8V (bez osprzętu)? Ktoś
    > poprosił mnie o przewiezienie takie wynalazku - da się to zrobić w
    > bagażniku przeciętnego kompakta?

    100-200kg
    przewieźć się da bez problemu. Włożyć we dwóch też

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-11-04 11:53:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > 100-200kg
    > przewieźć się da bez problemu. Włożyć we dwóch też

    100kg to max taki silniczek jesli nie mniej

  • 4. Data: 2013-11-04 12:01:42
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > 100kg to max taki silniczek jesli nie mniej

    z forum capri: "Silnik 2,8 na gaźniku+sprzęgło+alternator-bez oleju+paleta
    EU1=105 kg"
    wiec ten goly fiata zdecydowanie mniej niz 100kg

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2013-11-04 12:10:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gizmo" napisał w wiadomości grup
    >ile mniej więcej waży silnik z fiata Sieny 1,2 8V (bez osprzętu)?
    >Ktoś poprosił mnie o przewiezienie takie wynalazku - da się to zrobić
    >w bagażniku przeciętnego kompakta?

    Maly silnik to i malo wazy.

    Przewiezc sie da, pomoc przy wsadzeniu moze byc potrzebna, pomyslec
    nad ulozeniem i zabezpieczeniem przed wyciekami oleju trzeba.

    J.

  • 6. Data: 2013-11-04 12:43:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Nov 2013 11:53:44 +0100 osobnik zwany Czesław
    Wiśniak napisał:

    > 100kg to max taki silniczek jesli nie mniej

    silnik od malucha to bez problemu nosiłem sam.
    to taki 1.2 dużo cięższy nie będzie.
    No chyba, że V8 :)

  • 7. Data: 2013-11-04 18:09:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 04 Nov 2013 11:32:24 +0100, gizmo napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > ile mniej więcej waży silnik z fiata Sieny 1,2 8V (bez osprzętu)?
    > Ktoś poprosił mnie o przewiezienie takie wynalazku - da się to zrobić w
    > bagażniku przeciętnego kompakta?

    Bez żadnego problemu.
    Ten konkretny silnik sam dałem radę podnieść z ziemi i włożyć do bagażnika,
    a następnie z niego wyjąć.

    Myślę że waży coś około 50kg.
    Skrzynia biegów jest trochę lżejsza.

  • 8. Data: 2013-11-04 18:17:53
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Bez żadnego problemu.
    > Ten konkretny silnik sam dałem radę podnieść z ziemi i włożyć do
> [...]

    Na forum fiata pisza, ze goly silnik 1.2 wazy 85,4kg, a 1.6 90kg

  • 9. Data: 2013-11-04 19:11:00
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 18:17:53 +0100, Czesław Wiśniak napisał(a):

    > Na forum fiata pisza, ze goly silnik 1.2 wazy 85,4kg, a 1.6 90kg

    No to chyba że ja taki silny jestem ;)

    W każdym razie sam dałem radę go podnieść.

    I był dużo lżejszy niż np. obecny mój silnik w Hondzie (2.0 VTEC), którego
    z trudem przesuwam po ziemi, na stół już musiałem go wnosić w częściach
    (głowica/blok).

  • 10. Data: 2013-11-12 11:04:54
    Od: gizmo <g...@a...pl>

    Dla potomnych - dwie osoby spokojnie sobie z takim silnikiem radzą, waży
    rzeczywiście chyba ok. 70-80kg.

    Pojawił się inny problem - wszyscy sprzedający "używki igiełki"
    twierdzą, że w Senie i Palio jest taki sam silnik (nr 178B5), co okazało
    się nieprawdą - wyciągnięty ze Sieny nie pasował do Palio.
    Pierwsza i zasadnicza różnica to różna ilość zębów na kole, inny napęd
    alternatora i pompy wody itd. Na szczęście udało się z dwóch poskładać
    jeden działający i pasujący.

    g.