  • 1. Data: 2013-11-02 11:10:43
    Temat: Re: kontrola stanu technicznego
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-03 11:07, mappl pisze:
    > W jaki sposób policjant kontroluje stan techniczny samochodu?
    > Zaciekawiło mnie to z uwagi na informacje w mediach dotyczące akcji
    > znicz i zabrane dowody rejestracyjne kierowcom jadącym niesprawnymi
    > pojazdami. Jaka mogła to być niesprawność? Wzrokowe sprawdzenie
    > zbieżności? Sprawdzenie siły hamowania przy pomocy węchu?

    Np łyse opony, brak któregoś ze "świateł", dziurawy wydech...

    Lewis

  • 3. Data: 2013-11-03 11:10:27
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2013 11:07:47 +0100, mappl napisał(a):

> [...]
    > pojazdami. Jaka mogła to być niesprawność? Wzrokowe sprawdzenie
    > zbieżności? Sprawdzenie siły hamowania przy pomocy węchu?

    Niesprawny ręczny, niesprawne oświetlenie, gęsty dym z wydechu
    (czarny/niebieski) - tyle na szybko mi przychodzi do głowy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 4. Data: 2013-11-03 11:19:28
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jaka mogła to być niesprawność?

    Xenony bez ukladu poziomowania, albo w nieodpowiednich reflektorach,
    tuningowany wydech, przyciemniane przednie boczne szyby/tylne swiatla,
    lyse opony, peknieta szyba, zaslona dymna za samochodem.
    Tak, Policja ma odpowiednie mierniki przenosne do pomiaru
    transparentnosci szyb i decybelomierze.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 5. Data: 2013-11-03 11:22:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-03 11:10, MadMan pisze:

    > Niesprawny ręczny, niesprawne oświetlenie, gęsty dym z wydechu
    > (czarny/niebieski) - tyle na szybko mi przychodzi do głowy.

    Mają prawo chwycić za kierownicę i poruszać. W "Uwaga Pirat" pokazali
    kiedyś gościa, któremu w starym szrocie kierownica miała ćwierć obrotu
    luzu. To ewidentnie świadczy o niesprawności auta.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2013-11-03 12:09:35
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.11.2013 11:07, mappl pisze:
> [...]
    > pojazdami. Jaka mogła to być niesprawność? Wzrokowe sprawdzenie
    > zbieżności? Sprawdzenie siły hamowania przy pomocy węchu?
    nie. To muszą być ewidentne "niedomagania". Zauważ że na groby wyciąga
    się maszyny które większą część roku są nieruchomością a nie pojazdem.
    nagle okazuje się że coś nie świeci, ręczny lekko "trzyma" albo opony z
    1998 roku mają z boku "buły" wielkości kartofla.

    ToMasz

    PS widziałem kobietę której peugeot przeżył w garażu 11 lat stania. po
    zmianie akumulatora i napompowaniu wyjechał o własnych siłach.

  • 7. Data: 2013-11-03 12:24:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > pojazdami. Jaka mogła to być niesprawność? Wzrokowe sprawdzenie
    > zbieżności? Sprawdzenie siły hamowania przy pomocy węchu?

    Lyse opony, niesprawne swiatla, luz na kierownicy. No i brak
    przegladu.

    Ksenony bez homologacji, folia na szybach, czasem jakies mierniki
    spalin maja ..

    J.

  • 8. Data: 2013-11-03 13:51:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 11:19:28 +0100 osobnik zwany Pawel O'Pajak
    napisał:

    > decybelomierze.

    akurat to to sobie mogą wsadzić we własny wydech. Nie mają warunków
    pomiarowych na drodze. Ale używają podobnie jak nielegalnych radarów.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2013-11-03 14:26:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 3 listopada 2013 13:51:27 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    I bez tych warunków na drodze sprawdzą i Ci zabiorą DR. I co im zrobisz? Będziesz
    musiał jechać na stację, potem po odbiór. W buty sobie możesz wsadzić teksty ze nie
    mogą, nie powinni itp. niebieski ma Twój DR w ręku i mówi że go zatrzymuje. Bił się z
    nim będziesz? Wiem zajebiesz go śmiechem jak o podstawę prawną poprosisz.

  • 10. Data: 2013-11-03 14:29:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 05:26:44 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

> [...]
    > i mówi że go zatrzymuje. Bił się z nim będziesz? Wiem zajebiesz go
    > śmiechem jak o podstawę prawną poprosisz.

    a Ty położysz uszy po sobie i będziesz posłusznie wykonywał bezprawne
    polecenia. Homo sovieticus