  • 1. Data: 2014-12-20 10:25:24
    Temat: Ile właściwie dyski twarde Samsung miały gwarancji?
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Mam problem z firmą która twierdzi że nie odeślą dysku twardego do
    producenta ponieważ podobno już się skończyła gwarancja. Twierdzą że Seagate
    napisał im w majlu że były tylko 2 lata. Jednak jestem na 100% przekonany że
    miałem 36 miesięcy gwarancji od daty zakupu. Czyli 3 lata. Tak też pisze na
    wielu stronach które miały ten dysk w sprzedaży. Oznaczenie dysku to Samsung
    HD103SJ 1 TB 7200 32 MB.
    Od kiedy Samsunga przejął Seagate są chyba same problemy.

  • 2. Data: 2014-12-20 10:27:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 20 Dec 2014 10:25:24 +0100, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > HD103SJ 1 TB 7200 32 MB.
    > Od kiedy Samsunga przejął Seagate są chyba same problemy.

    AFAIR Samsung dawał trzy lata. Tak przynajmniej kojarzę, jak sam F1
    kupowałem.

    [ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta ]
    [ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia. (JoeMonster.org) ]

  • 3. Data: 2014-12-20 11:52:00
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

> [...]

    > HD103SJ 1 TB 7200 32 MB.
    > Od kiedy Samsunga przejął Seagate są chyba same problemy.

    Sprawdź na tej stronie:
    http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?form=0

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2014-12-21 00:56:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-20 o 10:25, rageofhonor pisze:
> [...]
    > Oznaczenie dysku to Samsung HD103SJ 1 TB 7200 32 MB.
    > Od kiedy Samsunga przejął Seagate są chyba same problemy.

    3 lata

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-12-21 12:39:29
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Oznaczenie dysku to Samsung HD103SJ 1 TB 7200 32 MB.
    > Od kiedy Samsunga przejął Seagate są chyba same problemy.

    Z Samsungiem to było tak śmiesznie że dawał trzy lata gwarancji ale od daty
    produkcji :)

  • 6. Data: 2014-12-22 01:26:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-12-21 o 12:39, Santana pisze:

    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    > Z Samsungiem to było tak śmiesznie że dawał trzy lata gwarancji ale od
    > daty produkcji :)

    3 lata dawał dystrybutor a co potem sklepy to już ich decyzja :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-12-22 16:55:21
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 3 lata

    Właśnie w tym problem że Seagate twierdzi że Samsung miał tylko 2 lata i
    chcą dowodu że było 3. Fakt jest taki że już nie ma tych stron internetowych
    na serwerach Samsunga gdzie pisało że Samsung daje 3. Na dodatek nie
    akceptują faktu że wiele sklepów daje lub dawało na ten dysk 3 lata.

    "Thank you for contacting Seagate Support.

    I do apologize for the inconvenience. Seagate/Samsung only provide 2 years
    warranty on that model, if the retailer promises 3 years, then they will
    need to honor the 3 years warranty. As i mentioned before, Please provide a
    valid proof of purchase showing the 3 years warranty you are suppose to have
    on your hard drive, and a picture of the label on your hard drive, and we
    will honor it. Without the information, unfortunately, your hard drive is
    out of warranty, and will not be replaced."

    Gdzie znajdę na piśmie że Samsung dawał na ten dysk 3 lata?

  • 8. Data: 2014-12-22 16:55:59
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >chcą dowodu że było 3. Fakt jest taki że już nie ma tych stron
    >internetowych na serwerach Samsunga gdzie pisało że Samsung daje 3.

    http://www.samsung.com/pl/support/html/warrantyinfor
    mation/warrantyinformation2.html

  • 9. Data: 2014-12-22 18:35:58
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Santana" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
> [...]

    3 lata od daty produkcji. Aww to trochę źle bo myślałem że od daty zakupu.

  • 10. Data: 2014-12-22 19:21:57
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    mation/warrantyinformation2.html

    >3 lata od daty produkcji. Aww to trochę źle bo myślałem że od daty zakupu.

    No właśnie pisałem powyżej że Samsung taką dziwną gwarancje dawał. Tylko u
    nich się z czymś takim spotkałem. No bo w sumie co nabywcę nowej rzeczy
    obchodzi kiedy została wyprodukowana :)