  • 1. Data: 2014-12-21 18:47:05
    Temat: [OT] windows
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jebać euro!
    gdzie można kupić boxa windows 7 ultimate 32/64 pl SP1?

  • 2. Data: 2014-12-21 19:27:04
    Temat: Re: [OT] windows
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    >jebać euro!
    >gdzie można kupić boxa windows 7 ultimate 32/64 pl SP1?

    W mleczarni.
    jebać głupków!

  • 3. Data: 2014-12-21 19:53:47
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    grant temu panu, grant temu panu!

  • 4. Data: 2014-12-21 21:38:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:m7712t$vbq$1@node1.news.atman.pl...
    > jebać euro!
    > gdzie można kupić boxa windows 7 ultimate 32/64 pl SP1?

    U mnie ale bez SP1 - sprzedam W7 Ultimate 64/32 Box za 1000PLN.
    Był instalowany ale nie używany - czaił się jako następca Visty ale nie
    doczekał się użycia - został zastąpiony przez W8 - W8 był instalowany jako
    upgrade z Vista.

    --
    marfi

  • 5. Data: 2014-12-21 22:00:06
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]

    >doczekał się użycia - został zastąpiony przez W8 - W8 był instalowany jako

    Myślisz że ten kretyn na prawdę chce kupić taką winde? Pewnie miał kolejną
    projekcje w amoku farmakologiczno-alkoholowym :)