  • 1. Data: 2018-04-23 19:42:28
    Temat: Ilu się zabiło w tym sezonie?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Wczoraj na Bemowie jeden

    http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2330390
    5,dwie-osoby-zginely-w-wypadkach-w-warszawie.html#TR
    NajCzytSST

    Są jakieś aktualne statystyki?

  • 2. Data: 2018-04-24 18:56:32
    Temat: Re: Ilu się zabiło w tym sezonie?
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Wczoraj na Bemowie jeden
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2330390
    5,dwie-osoby-zginely-w
    > -wypadkach-w-warszawie.html#TRNajCzytSST Są jakieś aktualne statystyki?

    Wypierdalaj.

    --
    Grzybol

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.

  • 3. Data: 2018-04-24 19:02:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-24 o 18:56, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Poldek" <p...@i...eu> napisał w wiadomości
    5,dwie-osoby-zginely-w

    > Wypierdalaj.

    Chciałeś napisać "zapierdalaj" :-)

    Sprawdziłem dostępne statystyki są za 2016. 232 zabitych motocyklistów
    https://tvn24bis.pl/moto,99/tragiczny-bilans-wypadko
    w-z-udzialem-motocykli,730469.html

    Sądzę, że w tym roku będzie rekord.

  • 4. Data: 2018-04-24 20:35:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-04-24 o 19:02, Poldek pisze:

    > Chciałeś napisać "zapierdalaj" :-)
    >
    > Sprawdziłem dostępne statystyki są za 2016. 232 zabitych motocyklistów
> [...]

    Dlaczego miałby być rekord?
    Gdy pozwolono 125 ccm jeździć bez prawka na motor - też miał być rekord
    i w ogóle miał być "koniec świata". Świat się nie skończył.

    Statystycznie co 14 bodajże zdarzenie na motocyklu kończy się śmiercią.

    --
    MN

  • 5. Data: 2018-04-26 00:52:41
    Od: Jacot <jacot@bez_junakriders.pl>

    Poldek <p...@i...eu> karmi sie:

    >>> http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2330390
    5,dwie-osoby-zginely-w
    >https://tvn24bis.pl/moto,99/tragiczny-bilans-wypadk
    ow-z-udzialem-motocykli,730469.html

    >Sądzę, że w tym roku będzie rekord.

    W tym kontekscie ten stan umyslu nie zadziwia...
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 6. Data: 2018-04-26 18:39:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jacot" <jacot@bez_junakriders.pl> napisał w wiadomości
    > Poldek <p...@i...eu> karmi sie:

    kow-z-udzialem-motocykli
    > ,730469.html Sądzę, że w tym roku będzie rekord.
    > W tym kontekscie ten stan umyslu nie zadziwia...

    Umysłu? Tam jest tylko czaszka i w środku nasrane...

    --
    Grzybol

    ---

  • 7. Data: 2018-04-26 23:25:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-24 o 20:35, Marcin N pisze:

    w-z-udzialem-motocykli,730469.html

    > Dlaczego miałby być rekord?
    > Gdy pozwolono 125 ccm jeździć bez prawka na motor - też miał być rekord

    A nie było rekordu? Jeżeli nie, to może dlatego, że nie było pogody do
    jazdy. Trzeba by sprawdzić korelację.
    Sądzę, że w tym roku będzie rekord trupów motocyklowych, bo:
    a. sezon wcześnie się zaczął;
    b. ilość jeżdżących motorów jest rekordowa.

    > i w ogóle miał być "koniec świata". Świat się nie skończył.

    Zależy dla kogo.
    Dla tych, którzy zakończyli jazdę w plastikowym worku, świat się całkiem
    skończył.

    > Statystycznie co 14 bodajże zdarzenie na motocyklu kończy się śmiercią.

    A ile kalectwem do końca życia?

  • 8. Data: 2018-04-27 00:34:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-04-26, Poldek <p...@i...eu> wrote:

> [...]
    > Sądzę, że w tym roku będzie rekord trupów motocyklowych, bo:
    > a. sezon wcześnie się zaczął;
    > b. ilość jeżdżących motorów jest rekordowa.

    Wyraźnie delektujesz się tym tematem.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2018-04-28 20:52:30
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-04-27 00:34, Marcin Debowski wrote:
    > Wyraźnie delektujesz się tym tematem.

    bo tylko to mu zostalo

  • 10. Data: 2018-05-20 21:34:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    w-z-udzialem-motocykli,730469.html

    > Wyraźnie delektujesz się tym tematem.

    Ciekawy film do oglądnięcia dla lubiących poryczeć

    https://www.youtube.com/watch?v=Eo0zp51rtb8