  • 1. Data: 2018-03-31 09:50:36
    Temat: Uchwyt mocujący szybę Schuberth J1
    Od: Wiesiek <w...@p...onet.pl>

    Kupiłem onegdaj i leży mi
    https://www.olx.pl/oferta/mechanizm-mocujacy-szybe-w
    -kasku-motocyklowym-schuberth-j1-CID5-IDt7qfl.html

  • 2. Data: 2018-03-31 13:46:15
    Temat: Re: Uchwyt mocujący szybę Schuberth J1
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-03-31 o 09:50, Wiesiek pisze:
    > Kupiłem onegdaj i leży mi

    Ja też sobie kiedyś kupiłem mocowanie szyby do J1, tylko cały komplet,
    znaczy oba: prawy i lewy. :) Za jakieś 20 zł razem z przesyłką
    kurierską, w Moto-akcesoria, ale nie wpadłem na pomysł, żeby się tym
    chwalić. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-04-04 12:59:24
    Od: Wiesiek <w...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-03-31 o 13:46, Akarm pisze:

> [...]
    > znaczy oba: prawy i lewy. :)   Za jakieś 20 zł razem z przesyłką
    > kurierską, w Moto-akcesoria, ale nie wpadłem na pomysł, żeby się tym

    Też kupiłem parkę . Bo tylko w parach sprzedawali. Wykorzystałem Prawy a
    może ktoś potrzebuje Lewy ... taki mój myślę dobry pomysł ... nie
    chwaląc się.