  • 1. Data: 2017-08-25 05:39:57
    Temat: Import z Fedexem
    Od: s...@g...com

    Zamówiłem części w Chinach, wysyłka Fedexem. Jak do tej pory nie miałem z nimi
    żadnych problemów, sprawy celno-papierkowe załatwiali w 1-2 dni. Do czasu...
    W zaprzeszłą niedzielę towar wylądował w Katowicach, wcześniej dali mi znać żebym
    opisał fakturowany towar (upoważnienia i dane firmowe mają). Patrzę na ich stronę na
    tracking przesyłki, towar jest w Ożarowicach (13 sierpnia), przesyłka dostępna do
    odprawy, planowany termin doręczenia 16 sierpnia. OK, spokojnie czekam...

    Niestety, nikt się 16-go nie pojawił, nazajutrz wysyłam mejla "co jest grane?" i
    nadal nic. Patrzę na tracking przesyłki i jest zmiana: Obecnie nie jest dostępna
    planowana data doręczenia. Od 13-go status aktywności się nie zmienia: W trakcie
    przewozu - Przesyłka dostępna do odprawy.

    Na mejle nie odpowiadają, na interwencję poprzez ich stronę internetową też brak
    reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

    Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?

  • 2. Data: 2017-08-25 08:15:50
    Temat: Re: Import z Fedexem
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-25 o 05:39, s...@g...com pisze:
> [...]
    reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

    > Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?

    zdefiniuj "dodzwonić nie da się"

    a.

  • 3. Data: 2017-08-25 10:27:42
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 08:15:52 UTC+2 użytkownik Miller Artur napisał:

    > zdefiniuj "dodzwonić nie da się"
    >
    > a.

    Masz coś do powiedzenia w temacie?

  • 4. Data: 2017-08-25 10:28:30
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ewidentnie kara boska - zastanów się nad swoim życiem... a może bardziej
    działalnością na newsach...

  • 5. Data: 2017-08-25 11:01:05
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-25 o 10:27, s...@g...com pisze:

    > Masz coś do powiedzenia w temacie?

    oczywiście. pierdylion razy sprowadzałem coś z Chin FedExem i nigdy nie
    natrafiłem na sytuację możliwą do opisania przez "dodzwonić nie da się".
    stąd prośba o doprecyzowanie.

    a.

  • 6. Data: 2017-08-25 11:54:59
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Na mejle nie odpowiadają, na interwencję poprzez ich stronę internetową też brak
    reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

    > Mieliście już takie coś? Co radzicie czynić w tej sytuacji?

    Witam,
    Tak mieliśmy kilka razy.
    Co radzić? czekać, nawet miesiąc :)

    Mister

  • 7. Data: 2017-08-25 15:18:25
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:55:05 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:
    reakcji, dodzwonić nie da się, chat online nie działa..

    > Witam,
    > Tak mieliśmy kilka razy.
    > Co radzić? czekać, nawet miesiąc :)
    >
    > Mister

    Jakieś odszkodowanie można od nich uzyskać? Ja rozumiem, wszystko może się zdarzyć,
    ale brak odpowiedzi na mejle, to ignorancja i wręcz chamstwo.

  • 8. Data: 2017-08-25 17:16:15
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > Jakieś odszkodowanie można od nich uzyskać? Ja rozumiem, wszystko może się zdarzyć,
    ale brak odpowiedzi na mejle, to ignorancja i wręcz chamstwo.

    Nie myślałem o tym.
    BTW: A jak złożysz reklamację jak żaden kanał komunikacyjny nie jest
    aktywny?
    Do lokalnego Fedexu nawet nie ma co jechać bo nie mają pojęcia o czymś
    takim jak międzynarodowy Fedex :)

    MiSter

  • 9. Data: 2017-08-25 20:01:37
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 17:16:35 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

    > Nie myślałem o tym.
    > BTW: A jak złożysz reklamację jak żaden kanał komunikacyjny nie jest
    > aktywny?

    List polecony z potwierdzeniem odbioru.

    Szczerze powiedziawszy myślę o ponownym zamówieniu z Chin, tym razem z wykorzystaniem
    innego spedytora, a od Fedexu żądać pełnej kwoty stanowiącej wartość
    zamówienia(~1k$). Oczywiście wówczas mogą sobie z tym zrobić co im się tylko podoba.

    > Do lokalnego Fedexu nawet nie ma co jechać bo nie mają pojęcia o czymś
    > takim jak międzynarodowy Fedex :)

    Nawet o tym nie myślę.

  • 10. Data: 2017-08-25 22:03:22
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    ps.com...
    W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 17:16:35 UTC+2 użytkownik MiSter napisał:

    > Nie myślałem o tym.
    > BTW: A jak złożysz reklamację jak żaden kanał komunikacyjny nie jest
    > aktywny?

    List polecony z potwierdzeniem odbioru.

[...]

    najpierw sugeruję przeczytać regulamin

    --