  • 1. Data: 2017-08-23 18:13:36
    Temat: sklep online z rzadkimi scalakami
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Szukam resztek magazynowych scalaka, który wyszedł z produkcji w
    styczniu...
    Dla orientacji dodam, że jest to procesor MIPSII 300MHz w
    obudowie BGA 256 kulek.

    Sprawdzałem już tme.eu - nie mają.

    Znacie jakiś inny sklep gdzie warto sprawdzić czy mają takie rzeczy?

  • 2. Data: 2017-08-23 18:22:01
    Temat: Re: sklep online z rzadkimi scalakami
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    alli? ;o)

  • 3. Data: 2017-08-23 18:34:15
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-23 o 18:13, Pszemol pisze:
> [...]
    > obudowie BGA 256 kulek.
    >
    > Sprawdzałem już tme.eu - nie mają.
    >
    > Znacie jakiś inny sklep gdzie warto sprawdzić czy mają takie rzeczy?

    Chińczycy mają czasem jakieś końcówki serii. aliexpress.

    a.

  • 4. Data: 2017-08-23 18:46:47
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Miller Artur <n...@d...com> wrote:

    > Chińczycy mają czasem jakieś końcówki serii. aliexpress.

    Nie ma ich na Aliexpress. Oczywiście digikey.com i mouser.com sprawdzałem w
    pierwszej kolejności.

  • 5. Data: 2017-08-23 19:06:00
    Od: pytajacy <r...@p...fm>

    W dniu środa, 23 sierpnia 2017 18:17:55 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > obudowie BGA 256 kulek.
    >
    > Sprawdzałem już tme.eu - nie mają.
    >
    > Znacie jakiś inny sklep gdzie warto sprawdzić czy mają takie rzeczy?

    Tutaj popytaj:
    www.wolumen53.com

    pytający

  • 6. Data: 2017-08-23 21:39:51
    Od: kasik <k...@s...pl>

    > Szukam resztek magazynowych scalaka, który wyszedł z produkcji w
    > styczniu...

    Zapytaj:
    http://analog.alfine.pl/

  • 7. Data: 2017-08-23 22:21:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > obudowie BGA 256 kulek.
    >
    > Sprawdzałem już tme.eu - nie mają.
    >
    > Znacie jakiś inny sklep gdzie warto sprawdzić czy mają takie rzeczy?

    Tu zapytaj
    https://igbt-power.eu/index.html

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 8. Data: 2017-08-24 11:02:02
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-08-23 18:13, Pszemol wrote:
> [...]
    > obudowie BGA 256 kulek.
    >
    > Sprawdzałem już tme.eu - nie mają.
    >
    > Znacie jakiś inny sklep gdzie warto sprawdzić czy mają takie rzeczy?

    Dokładną nazwę proszę.

    Adam

  • 9. Data: 2017-08-24 13:45:28
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx> wrote:

    > Dokładną nazwę proszę.

    Gdzie szukać? Ty gdzie poszukasz?

    Wolałbym nie ujawniać publicznie oznaczenia kostki aby nie ułatwiać życia
    spekulantom :-)

  • 10. Data: 2017-08-24 17:51:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 24 Aug 2017 11:45:28 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Wolałbym nie ujawniać publicznie oznaczenia kostki aby nie ułatwiać
    > życia
    > spekulantom :-)

    Chłopie albo szukasz podając oznaczenie albo nie zwracaj głowy.

    --
    Marek