  • 1. Data: 2013-10-27 10:03:39
    Temat: Imprezy off-road dla suv'ów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Czy są gdzieś organizowane imprezy off-roadowe dla suv'ów (czyli raczej
    lekki teren i bardziej turystyka/rekreacja niż błoto po kolana) ?
    Najbardziej interesuje mnie Wielkopolska i okolice, raczej weekedny, oraz
    rok 2014.
    Ale cynkiem do jakichś fajnych dalszych wyjazdów też nie pogardzę, byle nie
    było konieczności regularnych noclegów w samochodzie.....

    Ewentualnie proszę o wskazówki, gdzie tego typu imprez szukać.

  • 2. Data: 2013-10-27 11:30:44
    Temat: Re: Imprezy off-road dla suv'ów
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-10-27 10:03, Cavallino pisze:
> [...]
    > nie było konieczności regularnych noclegów w samochodzie.....
    >
    > Ewentualnie proszę o wskazówki, gdzie tego typu imprez szukać.

    4x4 adventurehttp://adventura4x4.pl/
    czasami sie pojawiają właśnie trasy dla SUVow.
    - ostatni taki wlasnie byl w sierpniu b.r. - 7 dni

    Pytalem o przyszloroczny rajd karnawalowy (marzec 2014) - SUVY sie nie
    nadaja, albo inaczej - szkoda by je bylo tak przeciorac przez doly.

  • 3. Data: 2013-10-27 20:17:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości grup

    > 4x4 adventurehttp://adventura4x4.pl/
    > czasami sie pojawiają właśnie trasy dla SUVow.
    > - ostatni taki wlasnie byl w sierpniu b.r. - 7 dni

    Widzę tam gdzieś cenę 600 zł za auto.
    To jest mniej więcej ten poziom?
    Bo spotkałem też oferty za granicę, ale tam zaczynali od 1900 za 1 tydzień,
    co już chyba jest lekkim przegięciem?
    Np. tu: http://www.cafekontynenty.pl/kontynenty4x4/

  • 4. Data: 2013-10-28 17:28:22
    Od: adam <a...@a...pl>

> [...]
    > lekki teren i bardziej turystyka/rekreacja niż błoto po kolana) ?
    > Najbardziej interesuje mnie Wielkopolska i okolice, raczej weekedny,

    Kupiles Dustera?
    pzdr
    Adam

  • 5. Data: 2013-10-28 20:01:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kupiles Dustera?

    Nie, jeszcze ich nie ma, ale mam takowy zamiar.
    Ale w razie czego mogę jechać Lancią, też ma 4x4. ;-)

  • 6. Data: 2013-10-29 19:15:41
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]

    > nie było konieczności regularnych noclegów w samochodzie.....
    >
    > Ewentualnie proszę o wskazówki, gdzie tego typu imprez szukać.

    Rozejrzyj się po forach offroadowych. Bardzo dużo rajdów weekendowych ma
    klasę turystyczną, czyli trasę widokową z roadbookiem plus jakieś proste
    pieczątki dla fabrycznych suvów czy terenówek. Takie trasy to najczęśćiej
    jakieś polne drogi, czasem kawałek lasu, czasem kałuże czy płytkie błoto.
    Tu masz takie forum pierwsze z brzegu:
    http://www.polskioffroad.com/IMPRE/kalendarium.htm

    Z fabrycznych, np. Suzuki ma dość prężnie działające kluby (Samurai i
    Vitara), które dość często organizują takie imprezy. Są otwarci na
    wszystkich chętnych do zabawy, więc nie ma problemu, żeby przyjechać
    dowolnym autem.

    Możesz zajrzeć na forum regionalne: http://4x4wlkp.arnev.net/

    Wujek google na zapytanie "imprezy offroadowe wielkopolska" też chętnie
    udziela odpowiedzi... ;-)

    Wiwo

  • 7. Data: 2013-10-29 19:37:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Rozejrzyj się po forach offroadowych. Bardzo dużo rajdów weekendowych ma
    > klasę turystyczną, czyli trasę widokową z roadbookiem plus jakieś proste
    > pieczątki dla fabrycznych suvów czy terenówek.

    Jesteś pewien, że dla suv-ów również?
    Zawsze czy to raczej wyjątki?

> [...]
    > Vitara), które dość często organizują takie imprezy. Są otwarci na
    > wszystkich chętnych do zabawy, więc nie ma problemu, żeby przyjechać

    O widzisz, fajny adres.....

  • 8. Data: 2013-10-29 21:47:54
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Jesteś pewien, że dla suv-ów również?

    Skoro tak się dopytujesz, to sprecyzuj najpierw, co rozumiesz pod pojęciem
    SUV...
    Klasa "turystyk" w zdecydowanej większości jest przeznaczona dla seryjnych
    aut 4x4.
    Jeżeli organizatorzy piszą, że trasę przejedzie bez problemu takie auto, to
    tak jest. Czasem wiąże się to z ominięciem jakiejś próby, czasem ryzykuje
    się porysowanie lakieru gałęziami, ale takie są uroki tego typu zabaw.
    Jeżeli przeszarżujesz i np. utkniesz w koleinie czy kałuży, to zawsze
    znajdzie się ktoś, kto Cię wyciągnie.

    > Zawsze czy to raczej wyjątki?

    Napisałem chyba wyraźnie... Jeżeli oczekujesz konkretnych liczb, to przykro
    mi, ale ja nie prowadzę statystyk. Tym bardziej, że ja mam doświadczenie z
    mazowsza i okolic, nie mam pojęcia jak jest w wielkopolsce...
    Swego czasu sporo jeździłem z kumplem na takie imprezy i było ich w mojej
    ocenie sporo.

    > Takie trasy to najczęśćiej

    > O widzisz, fajny adres.....

    Jest takich więcej, wystarczy poszukać.
    http://turystyka4x4.pl/
    http://rajdy4x4.pl/index.php/ida/8/

    Tutaj http://terenwizja.pl/ masz np. relacje z różnych rajdów. Większość
    jest z prawdziwych zabaw w terenie, ale jest kilka z różnych lajtowych
    "pikników", możesz sobie ocenić, czy dasz radę...

    Wiwo

  • 9. Data: 2013-10-29 22:35:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Skoro tak się dopytujesz, to sprecyzuj najpierw, co rozumiesz pod pojęciem
    > SUV...

    Na przykład Mitsu ASX, a nie Pajero.

> [...]
    > wielkopolsce...
    > Swego czasu sporo jeździłem z kumplem na takie imprezy i było ich w mojej

    Ok, dzięki.