  • 1. Data: 2013-10-27 18:10:59
    Temat: Mata do bagażnika
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Chcę kupić matę gumową (czy jest z gumy?) do swojego samochodu - Kia Rio HB 2012
    r. Nie chcę trafić na śmierdziela. Liczę na Wasze podpowiedzi dotyczące
    producenta i ewentualnie sklepu internetowego (lub Allegro).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-10-27 18:36:34
    Temat: Re: Mata do bagażnika
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-27 18:10, TM pisze:
> [...]
    > - Kia Rio HB 2012 r. Nie chcę trafić na śmierdziela. Liczę na Wasze
    > podpowiedzi dotyczące producenta i ewentualnie sklepu internetowego

    To jest tylko przykład czego i jakiego typu masz szukać

    http://www.bazarek.pl/searchx.php/fraza,mata+baga%C5
    %BCnika+octavia+II

    Mam taką już trzeci rok w kombiaku i jestem zadowolony a trochę bagażnik
    eksploatuję.
    Nie śmierdzi i jest to bardzo trwałe. To raczej elastyczny plastik
    odporny na pęknięcia a nie guma. Polecam.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 3. Data: 2013-10-27 20:20:18
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    TM wrote:
> [...]
    > Rio HB 2012 r. Nie chcę trafić na śmierdziela. Liczę na Wasze
    > podpowiedzi dotyczące producenta i ewentualnie sklepu internetowego

    rezaw plast robi dobre dywaniki (nic nie capi aczkolwiek jasne lapia brud w
    glab i nie domyjesz tego do stanu oryginalnego) wiec ich maty tez beda dobre,
    nie capiace i nie tak ciezkie jak gumowe.

  • 4. Data: 2013-10-28 10:34:05
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org>

> [...]
    > HB 2012 r. Nie chcę trafić na śmierdziela. Liczę na Wasze podpowiedzi
    > dotyczące producenta i ewentualnie sklepu internetowego (lub Allegro).

    Zdecydowanie Rezaw-Plast (nie jestem z nimi w żaden sposób związany).
    Co do konkretnego sklepyu to poszukaj - jak kupowałem do Passata B5 to
    sam Rezaw Plast na Allegro sprzedawał drożej niż inni ich dywaniki.

    Maty generalnie są z gumy (dobre) - jak dywaniki, albo z takiego
    twardego plastiku (tańsze, świecące - takie jak dostałeś w linku z
    bazarku) - te są IMO bez sensu, niewygodne - śliskie, twarde - jak cos
    jet niedopasowane, to sterczy idiotycznie.

    Są takie z antypoślizgiem - ale w aucie, które użytkowałem (kupiłem z
    dywanikiem takim sztywnym z antypoślizgiem) ten antypoślizg szybko
    zaczął się odklejać.

    Rezaw Plast ma gumowe z szorstkimi wypustkami - i nic się nie ślizga.

    Brzmi jak reklama, ale innych juz nie kupię :-)

    paweł

  • 5. Data: 2013-10-29 18:51:50
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...org> napisał w
    wiadomości news:526e2f83$0$2277$65785112@news.neostrada.pl...

    > Są takie z antypoślizgiem - ale w aucie, które użytkowałem (kupiłem z
    > dywanikiem takim sztywnym z antypoślizgiem) ten antypoślizg szybko
    > zaczął się odklejać.

    Potwierdzam. Nie kupujcie tych z antypoślizgiem (duży kwadrat na środku
    dywanika, miększy niż cała mata) bo to dziadostwo z czasem się kruszy.
    Sprawdzone w kilku autach, bardzo różnie eksploatowanych.

    Wiwo

  • 6. Data: 2013-10-29 18:59:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dywanika, miększy niż cała mata) bo to dziadostwo z czasem się kruszy.
    > Sprawdzone w kilku autach, bardzo różnie eksploatowanych.

    Bez przesady, taka mata kosztuje grosze, a jak nie szurasz po nim ciężkimi
    przedmiotami to ten antypoślizg wytrzymuje lata całe.
    W jednym aucie, które woziło ciężary wytrzymał ponad 3 lat, w drugim,
    eksploatowanym lżej wytrzymał lat 6 ponad bez oznak zużycia antypoślizgu.

  • 7. Data: 2013-10-29 21:47:32
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Bez przesady, taka mata kosztuje grosze, a jak nie szurasz po nim ciężkimi
    > przedmiotami to ten antypoślizg wytrzymuje lata całe.

    Ja mam inne doświadczenia.

    > W jednym aucie, które woziło ciężary wytrzymał ponad 3 lat, w drugim,
    > eksploatowanym lżej wytrzymał lat 6 ponad bez oznak zużycia antypoślizgu.

    Jedyne z czym się zgodzę, to z tym, że w autach eksploatowanych "ciężej" ten
    antypoślizg wytrzymywał krócej. W jednym z aut praktycznie nie wożę
    ciężarów, najczęściej w bagażniku podróżuje plecak z laptopem i zakupy z
    marketu, a po dwóch latach widać wyraźne oznaki ubytków i "wiórki" które
    czepiają się materiału.
    W autach które mocno dostają w skórę, takie objawy są już po ok. roku. W
    sumie, na przestrzeni kilku lat, takich mat pochodzących z różnych źródeł
    przerobiłem już ok. 10 i za każdym razem jest ten sam efekt, tak więc w
    mojej ocenie nie warto kupować ich z tym "udogodnieniem".

    Wiwo

  • 8. Data: 2013-10-30 11:27:00
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > przerobiłem już ok. 10 i za każdym razem jest ten sam efekt, tak więc w mojej
    > ocenie nie warto kupować ich z tym "udogodnieniem".

    Dziękuję za sugestie. Kupiłem matę "Rezaw-Plast" bez antypoślizgu.