  • 1. Data: 2009-12-30 13:51:10
    Temat: Instrukcja do Magnavox ht02
    Od: ToTylkoJa <m...@n...chce.tego.poczta.fm>

    Witam
    Z dwa lata temu kupiłem pilot uniwersalny Magnavox model HT02, nawet
    dostałem ulotkę jak się go programuje. Niestety po wymianie baterii pilot
    zgubił ustawienia. Czy ktoś potrafi powiedzieć jak programuje ten pilot.
    Google zwraca dużo linków ale żaden nie zawiera instrukcji obsługi. W
    zasadzie to nie potrzebuję pełnej instrukcji tylko podpowiedź jak wprowadza
    się go w tryb 'wyszukiwania' kiedy generuje kolejne kody 'on/off' a ja
    wciskam klawisz kiedy zadziała np magnetowid / TV.

    Pozdrawiam MArek