  • 1. Data: 2009-12-29 21:59:09
    Temat: Pobór prądu przez diody w wyświetlaczu LCD
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Witam Posiadam wyswietlacz LCD 1x16 , ale nie wiem jaki jest dopuszczalny
    prąd diód poswietlających. Mam rezystor 33 om i zasilanie 5v, ale troche
    słabo podświetla. W necie nie mogłem wyszukać danych. Wyswietlacz to
    LCD-1601A-YIY Y/G-E6 .

  • 2. Data: 2009-12-29 22:27:57
    Temat: Re: Pobór prądu przez diody w wyświetlaczu LCD
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    http://sklep.avt.com.pl/photo/_pdf/LCD1X16_04.pdf

    Typowo pobiera 110mA @ 4,2V. Zmień rezystor na 7,2 Ohm i będzie dobrze.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-12-30 12:03:14
    Od: "kolarz" <k...@o...eu>

    Dzięki, po prostu przegapiłem tą informację, bo wyraźnie napisane i byłem na
    tej stronie.