  • 1. Data: 2011-05-01 17:50:27
    Temat: Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD
    Od: gomader <g...@g...com>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie dekodowania h264, w przypadku intela i amd, czy
    jest to pelne dekodowanie, czy tylko wsparcie i duza czesc roboty
    wykonuje CPU? jakie macie obciazenie procesora w przypadku dekodowania
    obrazu 1080 h264?

    nie wiem jak to jest w przypadku intela i amd, ale np crystalhd dostaje
    zakodowany stream i wypluwa bitmapy, wiec z pewnoscia jest to "pelne"
    dekodowanie

    pzdr

  • 2. Data: 2011-05-01 17:56:53
    Temat: Re: Intel HD Ironlake vs AMD UVD 3 vs CrystalHD
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    http://lmgtfy.com/?q=DXVA
    http://lmgtfy.com/?q=UVD

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 3. Data: 2011-05-01 18:08:56
    Od: gomader <g...@g...com>

    On 05/01/2011 07:56 PM, Andrzej Libiszewski wrote:

    > http://lmgtfy.com/?q=DXVA
    > http://lmgtfy.com/?q=UVD

    ja to znam, tylko tam nic nie mam na temat obciazenia CPU w realnych
    testach ...

  • 4. Data: 2011-05-01 19:06:29
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-05-01 20:08, gomader pisze:

    > ja to znam, tylko tam nic nie mam na temat obciazenia CPU w realnych
    > testach ...

    Co ciekawe moj dekoder HD ma procesor MIPS 300MHz i daje rade
    dekodowaniu MPEg4

    :):):):)

    Bo ma sprzetowy dekoder

  • 5. Data: 2011-05-01 22:06:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 01 May 2011 21:06:29 +0200, Zakarm napisał(a):

    > Co ciekawe moj dekoder HD ma procesor MIPS 300MHz i daje rade
    > dekodowaniu MPEg4

    MPEG4 to dość szerokie pojęcie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.