eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInternet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność. › Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
  • Data: 2020-02-08 18:21:35
    Temat: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Chcę przejść z "Orange wolny i drogi internet kablowy" na internet
    mobilny, znaczy router GSM Huawei B593. Względy również ekonomiczne -
    rodzice emeryci.

    Sprawdziłem prędkości pobierania na miejscu, dostępnymi akurat kartami
    pod ręką na telefonie LG V30 aplikacją nPerf:
    T-Mobile - 120Mbit
    PLAY - 80Mbit
    Premium Mobile (sieć Plus) - 0.9Mbit - to nie błąd, tak, poniżej 1Mbit,
    mocno zdziwiony wyjątkowo podłą, beznadziejną prędkością sieci LTE
    Premium Mobile, sprawdzałem na dwóch różnych numerach z różnymi opcjami
    abonamentu (indywidualny, firma) i trzech telefonach różnych firm jakie
    miałem pod ręką.

    Tak na szybko przeszukując co działa na T-Mobile i dobrze wyjdzie cenowo
    padło wstępnie na Virgin (przejście numerów na 2x abo z 9GB + internet
    60GB za 25zł).
    Czy można spodziewać się działania internetu Virgin (jako internet a nie
    ten w kartach z numerami) porównywalnego z natywnym T-Mobile?
    Virgin działa na T-Mobile i Play, jakie ma priorytety? można wybrać?
    Interniet nie wyczynowy, po prostu stronki www, facebooki, jakiś "jutub"
    i Polsat On The Go na TV czasami wieczorem (zastanawiam się, czy jednak
    120GB nie wybrać w Virgin).

    pozdrawiam.

    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: