eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInternet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność. › Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
  • Data: 2020-02-10 08:56:54
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: mirekc <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.02.2020 o 18:21, Irokez pisze:
    > Chcę przejść z "Orange wolny i drogi internet kablowy" na internet
    > mobilny, znaczy router GSM Huawei B593. Względy również ekonomiczne -
    > rodzice emeryci.
    >
    > Sprawdziłem prędkości pobierania na miejscu, dostępnymi akurat kartami
    > pod ręką na telefonie LG V30 aplikacją nPerf:
    > T-Mobile - 120Mbit
    > PLAY - 80Mbit
    > Premium Mobile (sieć Plus) - 0.9Mbit - to nie błąd, tak, poniżej 1Mbit,
    > mocno zdziwiony wyjątkowo podłą, beznadziejną prędkością sieci LTE
    > Premium Mobile, sprawdzałem na dwóch różnych numerach z różnymi opcjami
> [...]

    Mam abonament w Nju i w mojej lokalizacji download wychodzi kilkanaście
    Mbit/s, nigdy poniżej dziesięciu (Ookla Speed Test). Na Virgin od
    kilkunastu do ponad 20 Mbit/s, zależy jak kiedy. Virgin prawdopodobnie
    będzie działał na infrastrukturze PLAY, ale wolniej ze względu na niższy
    priorytet. Kup starter na kartę i sprawdź.
    Dla emerytów to jeszcze bym rozważył a2mobile z ich pakietem Internet.
    Naprawdę potrzebują szybkiego łącza?