eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmInternet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność. › Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
  • Data: 2020-02-10 07:51:08
    Temat: Re: Internet mobilny u wirtualnych - Virgin, priorytetowanie, wydajność.
    Od: ivan <i...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Feb 2020 12:15:33 +0100, Irokez napisał(a):

    > btsearch.pl, net do sprzedania domena

    Naprawdę? A google nie pokazało ci w pierwszej piątce:
    http://beta.btsearch.pl/

    > Mam w jednej lokalizacji zestaw nadajników T-Mobile/Play/Orange, w
    > drugiej w identycznej odległości Plus (dach kościoła, pewnie sprawka
    > diabła).
    >
    > Play/Orange LTE: 800/1800/2100/2600
    > Plus LTE: 2100 i 2600
    > o T-Mobile ID: 41975 niewiele mówi oprócz tego że jest i ma pasma 900 i
    > 1800 a zasuwa aż miło jak widać

    Pomiary robiłeś za pomocą "apki" na jakimś Andku, oczywiście. Tak? No to
    szacun.

    > Nie wiem co pozwala agregować pasma.
    Nie co, a kto? Operator. A co? Odpowiednie modele modemów LTE

    > Miasto, widzę z okna antenę Play/T-Mobile/Orange (500 metrów) i Plusa
    > (300 metrów) więc Yagi zostanie "spalona" sygnałem ;)
    Z jednej strony nie potrafisz znaleźć btsearch, a z drugiej strony
    używasz, tak ci się przynajmniej wydaje, branżowego języka,
    pisząc o jakimś "spaleniu" yagi sygnałem.
    Przecież napisałem wyrażnie, że do miasta panele.