  • 1. Data: 2009-03-31 09:00:47
    Temat: jak to jest w ERA z usługą 60 minut za 0,29 gr
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Jeżeli wykupię usługę "60minut za 0,29 groszy", to jak naliczane są
    rozmowy w sieci, które trwają przykładowo około 30 sekund?
    Czy płacę za takie połączenie 0,29 groszy
    az

  • 2. Data: 2009-03-31 09:01:45
    Temat: Re: jak to jest w ERA z usługą 60 minut za 0,29 gr
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-03-31 11:00, Tomek pisze:
    > Jeżeli wykupię usługę "60minut za 0,29 groszy", to jak naliczane są
    > rozmowy w sieci, które trwają przykładowo około 30 sekund?
    > Czy płacę za takie połączenie 0,29 groszy
    > az
    Naliczanie jest co 60 minut

  • 3. Data: 2009-03-31 09:46:05
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Użytkownik "spiderpl" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
    > Naliczanie jest co 60 minut
    ale tylko 60min, bo juz 61 minuta kosztuje 99gr i tak wszyskie nastepne.

  • 4. Data: 2009-03-31 09:54:43
    Od: "Łukasz F. Tomczyk" <l...@g...pl>

    Skylla pisze:

    > ale tylko 60min, bo juz 61 minuta kosztuje 99gr i tak wszyskie nastepne.

    A gdzie coś takiego jest napisane?

  • 5. Data: 2009-03-31 10:47:30
    Od: "Moo" <m...@w...net>

    "Skylla" <s...@n...op.pl> wrote in message

    > Użytkownik "spiderpl" <s...@j...pl> napisał w wiadomości
    > ale tylko 60min, bo juz 61 minuta kosztuje 99gr i tak wszyskie nastepne.

    Co ty za banialuki piszesz....??? !!!! kazda nowo rozpoczynajaca sie godzina
    jest taktowana 29 gr....Oferta brzmi 29gr za godzine a nie 29gr na pierwsza
    godzine....

  • 6. Data: 2009-03-31 10:54:33
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    Moo pisze:
> [...]
    > jest taktowana 29 gr....Oferta brzmi 29gr za godzine a nie 29gr na pierwsza

    to ile płacę za rozmowę jeżeli ona trawa 5 sekund?
    az

  • 7. Data: 2009-03-31 11:09:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > to ile płacę za rozmowę jeżeli ona trawa 5 sekund?

    Kurwa, przeciez Ci wyraznie napisali

    DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ GROSZY!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-03-31 11:11:47
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Kurwa, przeciez Ci wyraznie napisali
    >
    > DWADZIEŚCIA DZIEWIĘĆ GROSZY!!!!!!!!!!!!
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    dziękuję prostaczku :), nie zauważyłem prostaku, a to takie było proste
    prostaku :)
    az

  • 9. Data: 2009-03-31 11:16:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > dziękuję prostaczku :), nie zauważyłem prostaku, a to takie było proste
    > prostaku :)

    To, debilu z zerowa inteligencja, wynikalo, debilu z zerowa inteligencja,
    wprost, debilu z zerowa inteligencja, z poprzednich, debilu z zerowa
    inteligencja, wypowiedzi.
    Skoro, debilu z zerowa inteligencja, byla mowa o, debilu z zerowa
    inteligencja, naliczaniu, debilu z zerowa inteligencja, 29 groszu, debilu z
    zerowa inteligencja, co godzine, debilu z zerowa inteligencja, to chyba
    jest, debilu z zerowa inteligencja, oczywiste, debilu z zerowa inteligencja,
    ile kosztuje, debilu z zerowa inteligencja, polaczenie trwajace, debilu z
    zerowa inteligencja, 5 seksund.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-03-31 11:17:03
    Od: Tomek <a...@n...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > ile kosztuje, debilu z zerowa inteligencja, polaczenie trwajace, debilu z

    a jednak jesteś prostaczek :) ,ale nie przejmuj sie tego nie widać :)
    az