  • 1. Data: 2011-04-11 12:43:45
    Temat: Inwentaryzacja - brak możliwości podania przepływnośći 10 Gb/s ethernet
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    Formularz nie przyjmuje wartości 10000, nikt nie wpadł na to że całkowita
    przepływność węzła może być większa. Trudno, nie będe sie kopał z koniem.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-04-18 21:51:39
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    On 11 Kwi, 14:43, Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    wrote:
> [...]
    > Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

    prosze podać jakis kontaktowy numer to zadzwonimy i wszystko
    wyjasnimy
    pozdr

  • 3. Data: 2011-04-19 05:21:13
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > prosze podać jakis kontaktowy numer to zadzwonimy i wszystko
    > wyjasnimy

    dlaczego pracownicy urzedu dzwonia z numerow zastrzezonych ?
    na centrali urzedu mozna uzyskac numer do kazdej komorki, wiec po co ta
    maskarada ?

  • 4. Data: 2011-04-19 12:54:09
    Temat: Re: Inwentaryzacja - brak mo?liwo?ci podania przep?ywno??i 10 Gb/s ethernet
    Od: Krzysztof Weber <k...@o...pl>

    W dniu 2011-04-19 07:21, brum pisze:

    > dlaczego pracownicy urzedu dzwonia z numerow zastrzezonych ?
    > na centrali urzedu mozna uzyskac numer do kazdej komorki, wiec po co ta
    > maskarada ?

    Grunt do dyskrecja i święty spokój. :) Nie wiedziałeś? :)

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2011-04-19 16:44:01
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    > dlaczego pracownicy urzedu dzwonia z numerow zastrzezonych ?
    > na centrali urzedu mozna uzyskac numer do kazdej komorki, wiec po co ta
    > maskarada ?

    Jak z (prawie) każdego FCTa. U mnie w firmie wymusiliśmy identyfikację.

  • 6. Data: 2011-04-19 18:17:36
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Jak z (prawie) każdego FCTa.

    niech dzwonia z czego tylko chca
    numer (jakikolwiek) powinien sie pokazac

  • 7. Data: 2011-04-20 22:14:17
    Od: Anna Streżyńska Prezes UKE <s...@s...pl>

    On 19 Kwi, 14:54, Krzysztof Weber <k...@o...pl> wrote:
    > W dniu 2011-04-19 07:21, brum pisze:>> prosze poda jakis kontaktowy numer to
    zadzwonimy i wszystko

    > Grunt do dyskrecja i święty spokój. :) Nie wiedziałeś? :)
    >
    > Pozdrawiam.

    Brawo, 5tka za myslenie, na centrali mozna dostać każdy numer do
    każdej komórki urzędu, jak to wyzej stwierdził brum, ale z tego
    oczywisty wniosek że się ukrywamy, bo jak dzwonimy to wyswietlają się
    zastrzeżone numery. Brawo za logikę.

  • 8. Data: 2011-04-25 18:57:48
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Anna Streżyńska Prezes UKE" <s...@s...pl>

> [...]

    każdej komórki urzędu, jak to wyzej stwierdził brum, ale z tego
    oczywisty wniosek że się ukrywamy, bo jak dzwonimy to wyswietlają się
    Zastrzeganie numerów w przypadku urzędu jest jak podawanie trefnych