  • 1. Data: 2016-10-26 16:49:18
    Temat: Iphone pokazuje
    Od: Marek <f...@f...com>

    Znajoma z iphonem twierdzi że jak dzwoni się do niej z ukrytego
    numeru to tel. pokazuje jej nazwę miasta dzwoniącego. Na jakiej
    zasadzie działa to usługa?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-10-26 17:30:07
    Temat: Re: Iphone pokazuje
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
    naskrobał(a):

    > Znajoma z iphonem twierdzi że jak dzwoni się do niej z ukrytego
    > numeru to tel. pokazuje jej nazwę miasta dzwoniącego. Na jakiej
    > zasadzie działa to usługa?

    Mój pokazuje miasto jeśli ktoś dzwoni ze stacjonarki, przy komórkowym
    numerze pokazuje "Polska". Dzięki temu mogę częściej "nieodebrać" różnej
    maści nagabywaczy.
    Nie działa natomiast przy zastrzeżonych i żaden cudowny srajfon tego nie
    pokaże bo to nie jest kwestia telefonu a sieci.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz szedł nocą przez las i nagle zobaczył na gałęzi parę świecących

  • 3. Data: 2016-10-27 11:20:49
    Temat: Re: SRAJfon (i inne telechlamy) pokazuje
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 27 Oct 2016 12:00:34 +0200,
    t7r6t3v437b34843t7r6t3v437b347c34438tx4gv4
    <t7r6t3v437b34843t7r6t3v437b347c34438tx4gv4@antipest
    .net.to.invalid>
    wrote:
    > zamiast sie blaznic przed calym (cyfrowym) swiatem
    > poczytaj chlopku-roztropku: https://goo.gl/4vjlIO

    Wypierdalaj stąd podskokach.

    --
    Marek