  • 31. Data: 2019-10-03 01:14:46
    Temat: Re: Ja tu widzę żyłę złota ;-)
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RadoslawF w
    <news:5d952b69$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>:

    > A nagonka i wysyp fotoradarów za PO wskazuje że faktycznie
    > główna rola tych przepisów to było nie utrzymanie bezpieczeństwa
    > a zgarnianie kasy.

    Pokażesz ile to przez "ostatnie 8 lat" ubyło "na bugu"? [1]

    > Pozdrawiam

    Kogo i po co?

    --
    'Tom N'

  • 32. Data: 2019-10-03 02:56:56
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-03 o 01:14, 'TomN' pisze:

    > Kogo i po co?

    Kolejny nastolatek z jakiegoś forum?

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2019-10-03 05:54:48
    Od: j...@j...org

    On Thursday, October 3, 2019 at 12:57:47 AM UTC+2, RadoslawF wrote:

    > Bezpiecznie owszem, szybko to już raczej nie u nas w kraju.

    To chyba jakimś wyjątkiem jesteś spośród kierowców.

    > A nagonka i wysyp fotoradarów za PO wskazuje że faktycznie
    > główna rola tych przepisów to było nie utrzymanie bezpieczeństwa
    > a zgarnianie kasy.

    Fakt, radarów w Polsce już raczej nie uświadczysz: suweren z cegłą w mózgu świętuje,
    bo statystyki wypadków drogowych znów awansowały Polskę na jedno z najgorszych miejsc
    w Europie.

  • 34. Data: 2019-10-03 08:07:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-10-01 o 16:44, BaX pisze:
    > No właśnie, nie zwolnili bo o nim nie wiedzieli, gdyby wiedzieli to by
    > zapewne zwolnili.

    To głupie.
    Proponuję wywalić znaki ograniczeń prędkości i wstawić w ich miejsce
    znaki informujące o radarach.
    Ludzie mają zwalniać tam gdzie jest ograniczenie, a nie tam gdzie jest
    radar.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2019-10-03 11:34:30
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    W dniu 2019-10-03 o 05:54, j...@j...org pisze:

    > To chyba jakimś wyjątkiem jesteś spośród kierowców.

    Z tego co widzę na drodze nie jestem.
    A że tutaj jest kilku zapierdalaczy głośno lansujacych swoje
    teorie to i niektórzy mogą uwierzyć że jest ich więcej.

    > Fakt, radarów w Polsce już raczej nie uświadczysz: suweren z cegłą w mózgu
    świętuje, bo statystyki wypadków drogowych znów awansowały Polskę na jedno z
    najgorszych miejsc w Europie.

    Jak najbardziej uświadczę.
    Nie ma natomiast zaparkowanych po gminach aut z wynajętym fotoradarem
    których nikt nie pilnuje i które nabijały dochód do budżetu gminy
    i spryciarza który ten radar wynajął. I to jest dobre i słuszne.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2019-10-03 13:57:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Fakt, radarów w Polsce już raczej nie uświadczysz: suweren z cegłą w
    >mózgu świętuje, bo statystyki wypadków drogowych znów awansowały
    >Polskę na jedno z najgorszych miejsc w Europie.

    Za innych suwerenow nie odpowiadam, ale ja sie tam ciesze, ze drogi
    coraz lepsze, a FR niewiele.
    Wypadki ... wypadki to maja inni :-)

    P.S. Obiektywnie trzeba przyznac, ze
    - najpierw bylo tak https://www.youtube.com/watch?v=AMpK2BKJx-U

    -potem facet z PJ sam wprowadzil taka ustawe i FR do ITD,
    -ITD jakos tak dziwnie wolno instalowalo FR,
    -te FR ITD w zasadzie sa niegrozne - stałe, oznakowane, rzadko, ...
    -PO odebralo FR strazom wiejskim

    I ogolnie mam takie wrazenie, ze ktos te FR sabotowal.

    Teraz Kaczynski przez 4 lata ... cos setke nowych FR dodal. Mozna by
    rzec, ze tyle co nic :-)

    J.