  • 1. Data: 2019-10-01 07:02:59
    Temat: Ja tu widzę żyłę złota ;-)
    Od: p...@g...com

    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/oczekujace/chotomow-rod
    zice-ustawili-fotoradar-przy-przedszkolu-80-procent-
    kierowcow-lamalo-przepisy-1322354

    W Niemczech już od dawna gminy biorą sprzęt na krechę ew. wystawcie lokalizację na
    licytację chętnych nie zabraknie ;-)

  • 2. Data: 2019-10-01 07:31:49
    Temat: Re: Ja tu widzę żyłę złota ;-)
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.10.2019 o 07:02, p...@g...com pisze:
> [...]
    kierowcow-lamalo-przepisy-1322354

    > W Niemczech już od dawna gminy biorą sprzęt na krechę ew. wystawcie lokalizację na

    W imię tak zwanego bezpieczeństwa konfident doczekał się nobilitacji.
    Jacek

  • 3. Data: 2019-10-01 09:10:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Jacek

    Masz dzieci?

  • 4. Data: 2019-10-01 10:02:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >W Niemczech już od dawna gminy biorą sprzęt na krechę ew. wystawcie
    >lokalizację na licytację chętnych nie zabraknie ;-)

    Nie da sie.
    Suweren widac nie chce, zeby go tak mandatowac, i FR moze wystawic ...
    tylko ITD.
    Moze jeszcze policja, ale nie ma FR, bo oddala ITD i leza w magazynie
    :-)

    Poza tym w dobie janosika i googla ... myslisz, ze sie lokalizacja
    zwroci ?

    J.

  • 5. Data: 2019-10-01 10:05:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    zice-ustawili-fotoradar-przy-przedszkolu-80-procent-
    kierowcow-lamalo-przepisy-1322354

    >W imię tak zwanego bezpieczeństwa konfident doczekał się nobilitacji.

    No bo wiesz - u nas zawsze byl jakis "okupant".
    Pomijajac zlote czasy naszej szlachty, to potem zaborca, sanacja,
    Niemcy, komuchy.

    A gdzie indziej ... to jest nasze prawo, ustalone przez naszych
    poslow, dla naszego dobra.
    Ciekawe tylko ze jakos wszedzie sie slyszy o niecheci do
    "donosicieli", tudziez o ukrywaniu dobra :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-10-01 10:32:42
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    >
    > Poza tym w dobie janosika i googla ... myslisz, ze sie lokalizacja zwroci

    FR tym bardziej spełnia swoją funkcję /poprawia bezpieczeństwo/ im mniej
    zarabia.

  • 7. Data: 2019-10-01 11:46:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup
    odzice-ustawili-fotoradar-przy-przedszkolu-80-procen
    t-kierowcow-lamalo-przepisy-1322354

    >FR tym bardziej spełnia swoją funkcję /poprawia bezpieczeństwo/ im
    >mniej zarabia.

    Ale to go trzeba wtedy przestawic w inne miejsce, zeby wiecej
    poprawial :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-10-01 12:29:15
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]
    nt-kierowcow-lamalo-przepisy-1322354

    > Ale to go trzeba wtedy przestawic w inne miejsce, zeby wiecej poprawial

    W sumie to chyba nawet nie sam FR poprawia, a wszystkie ostrzegacze o nim ;)

  • 9. Data: 2019-10-01 12:43:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup

    >W sumie to chyba nawet nie sam FR poprawia, a wszystkie ostrzegacze o
    >nim ;)

    Co by nie mowic - taki 500zl mandacik czy 20 pkt graja istotna role w
    tym poprawianiu bezpieczenstwa :-)

    J.

  • 10. Data: 2019-10-01 13:30:11
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    > Użytkownik "BaX" napisał w wiadomości grup

    > Co by nie mowic - taki 500zl mandacik czy 20 pkt graja istotna role w tym
    > poprawianiu bezpieczenstwa :-)

    Jaka to poprawa kiedy nie mam wiedzy o FR /jestem przejazdem - "gościem"/, a
    ono mi zrobi zdjęcie czyli przewaliłem ograniczenie? O wszystkich FR
    stacjonarnych w okolicy wiem więc na nie nie wpadam, o tych FR na wyjazdach
    informuje mnie Janosik więc zwalniam porawiając bezpieczeństwo.