  • 31. Data: 2009-05-07 21:13:15
    Temat: Re: Jak długo trwa sesja GPRS?
    Od: Janeo <j...@g...com>

    WAP co 10

  • 32. Data: 2009-05-09 08:48:33
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    Janeo pisze:
    > WAP co 10

    Jesli w plusie dzialasz na APN WAP a nie INTERNET to polaczenie nie
    schodzi z pakietow. Mialem taka sytuacje jakis czas temu, gdy
    uruchomilem sobie pakiet i wszystko bylo ladnie gdyby nie to ze 20zl
    zjechalo mi z konta. Dodam jeszcze ze korzystam z prepaida i PLUS
    odswieza konto bardzo powolo wiec nie mialem mozliwosci sprawdzenia czy
    czasem mi nie zzera z konta gotowki.

    --
    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-)

  • 33. Data: 2009-05-09 11:38:55
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 9 Maj, 10:48, ztomasz <z...@n...o2.pl> wrote:

    > Jesli w plusie dzialasz na APN WAP a nie INTERNET to polaczenie nie
    > schodzi z pakietow.
    Ja mam abonament i podgląd na r-k online - nie nalicza dodatkowo,
    przynajmniej mnie nalicza 0 zł/10kB.
    Pozdr. - J
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm