  • 1. Data: 2009-05-04 00:18:01
    Temat: Nowy Simplus - co o nim myslicie
    Od: "Szczepan" <m...@f...pl>

    wszelkie info tu http://www.simplus.pl/v.do?idx=805146#komentarze

    czy to dobra oferta? obecnie mam mixplus

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-05-04 05:41:20
    Temat: Re: Nowy Simplus - co o nim myslicie
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "Szczepan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > wszelkie info tu http://www.simplus.pl/v.do?idx=805146#komentarze
    >
    > czy to dobra oferta? obecnie mam mixplus
    >

    > pozdrawiam

    to jest chore ................... tak samo jak lizanie cukru przez szybe :-D

    PLAY is Cool !!!

  • 3. Data: 2009-05-04 20:40:59
    Od: "XXX" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Szczepan" <m...@f...pl> napisał w wiadomości
    > wszelkie info tu http://www.simplus.pl/v.do?idx=805146#komentarze
    >
    > czy to dobra oferta? obecnie mam mixplus
    >

    > pozdrawiam

    Moim zdaniem Nowy Simplus jest lepszy od każdego mixa i abonamentu. Masz
    dobry internet z naliczaniem co 1 bajt a nie jak konkurencja co 50 lub 100kB
    przy mniejszych pakietach internetowych. W Simplusie masz 20 i 50MB za 5 lub
    10zł miesiecznie,dodatkowo pakiety minut do Plusa do wykorzystania przez 3
    miesiące (250 min.za 15zł, 500 min. za 24zł), dodatkowo mozliwość dzwonienia
    po 5gr/min. do 5 n-rów stacjonarnych lub Plusa- ustawienie takiego numeru na
    30dni to 2,50zł. Moim zdaniem Nowy Simplus jest o wiele lepszy od nowszego
    twojewgo Profilu w simplusie, który pod pozorem odpowiedzi na Play Fresh,
    zrównał stawkę do 29gr/min. za minutę do Orange, Ery, Plusa i stacjoanrek
    ale podwyższyl cenę smsa , mms-a oraz wprowadził taryfikacje internetowych
    pakietów co 100kB osobno za każde 100kB odebranych i wysłanych danych

  • 4. Data: 2009-05-06 16:57:11
    Od: "wk" <j...@...bazin>

    Użytkownik "HAL" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > to jest chore ................... tak samo jak lizanie cukru przez szybe
    > :-D

    Caly simplus.
    Pakiety, pilnowanie terminow, przepadanie minut i 100 innych warunkow zeby
    bylo tanio.
    Oferta dobra dla nastolatkow, ktorzy maja czas na to wszystko.

    > PLAY is Cool !!!

    Cool, gdy wszyscy znajomi sa w Play.
    Dopiero jak obniza interconnect, albo inni operatorzy nie beda sztucznie
    zawyzac stawki "do Play" to oferta nie bedzie miala minusow.
    Ale poki co to czapki z glow przed Play. Zrobili rewolucje i chwala im za
    to.

    pozdrawiam, wk

  • 5. Data: 2009-05-25 06:15:33
    Od: " phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXX <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > po 5gr/min. do 5 n-rów stacjonarnych lub Plusa- ustawienie takiego numeru na

    Wlasnie zerknalem na strone Sim+ i widze taryfikacje co 100kB. Cos sie
    zmienilo, czy zle patrze ? Mam ma mysli pakiety aktywowane kodem *121*11*04 i
    05#...
    :-(

    Pozdrawiam,
    ph.