  • 111. Data: 2010-11-19 22:22:07
    Temat: Re: Jak dziala fotoradar ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Czarny punkt to znak, że droga jest źle zbudowana. Np. parking z wjazdem
    > umiejscowiony za górką i zakrętem.
    > Na drodze, na której nie ma prawa być czegoś takiego, bo to krajowa
    > jedynka.

    Hehe, to ci sie wydaje. Kolo mnie na 3, jest czarny punkcik. I jest tam
    super prosta i szeroka z poboczami asfaltowymi droga. I to wlasnie zabija
    tam ludzi. Ta bardzo dobra droga, na ktorej kazdy mysli, ze moze leciec 180
    km/h i wciskac sie na trzeciego.

    Fantom

  • 112. Data: 2010-11-19 22:23:16
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Obiektyw ma staą ogniskową, a jeśli na zdjęciu jest więcej niż 1,0
    > samochodu, to idzie ono do kosza.
    > Wniosek - popierdalać parami.

    A tu mozna zoabczyc radarek o ktorym mowie i nawet to miejsce (ale pokazuja
    je "w druga strone").

    http://moto.onet.pl/7942689,29,4,filmy.html?node=29

    Fantom

  • 113. Data: 2010-11-20 00:03:31
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 22:22:07 +0100, "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> said:

    > Hehe, to ci sie wydaje.

    Nie, jeśli trupów jest więcej, niż przewisuje norma, to droga jest źle
    zbudowana.
    Bo gdyby była zbudowana prawidłowo, to...

    > Kolo mnie na 3, jest czarny punkcik. I jest tam super prosta i szeroka
    > z poboczami asfaltowymi droga. I to wlasnie zabija tam ludzi.

    Czyli wszelkie autostrady powinny zabijać, bo one właśnie są tak
    budowane: prosto, szeroko, asfaltowe pobocza...

    > Ta bardzo dobra droga, na ktorej kazdy mysli, ze moze leciec 180 km/h
    > i wciskac sie na trzeciego.

    Czyli zwykła droga z Augustowa do DC?
    ;-)

    Nigdy nie widziałem Kropka na prostej drodze.
    Gdzie jest to twoje miejsce?
    (najlepiej z Zumi)

    --
    Bydlę

  • 114. Data: 2010-11-20 11:21:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 19 Nov 2010 17:17:16 GMT, to napisał(a):

    > Lepiej jednak kupić ekologiczną Toyotę Prius która emituje mniej
    > zabójczego dwutlenku węgla. Według ustaleń szwedzkich naukowców jeżdżąc
    > ekologiczną Toyotą Prius codziennie ratujemy statystycznie jednego
    > jesiotra, trzy krzaczki i osiem robaków.

    Zas do wyprodukowania akumulatorów do tejże zabiliśmy kilka tysięcy...

    --
    ___________ (R)

  • 115. Data: 2010-11-20 11:36:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Adam Płaszczyca

    > Zas do wyprodukowania akumulatorów do tejże zabiliśmy kilka tysięcy...

    Chcesz podyskutować ze szwedzkimi naukowcami? Czy dysponujesz europejskim
    certyfikatem, który daje Ci do tego prawo?

    --
    ignorance is bliss

  • 116. Data: 2010-11-20 11:54:24
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Czyli wszelkie autostrady powinny zabijać, bo one właśnie są tak budowane:
    > prosto, szeroko, asfaltowe pobocza...

    No tu jest jedna roznica : dwa pasy ruchu i odzielone jezdnie. No i dzieki
    temu nie ma wciskania sie na trzeciego i czolowek. I tylko dlatego
    expresowki i autostrady sa bezpieczniejsze.
    A ten czarny punkcik na 3 jest napawde na drodze prostej jak strzala, z
    super asfaltem, zadnych lukow, asfaltowe pobocza itd. Ale to sie jedzie nad
    morze - turysci sie spiesza i sa efekty.

    Fantom

  • 117. Data: 2010-11-20 12:34:46
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Czyli wszelkie autostrady powinny zabijać, bo one właśnie są tak budowane:
    > prosto, szeroko, asfaltowe pobocza...

    Oj te wjazdy na autostrade :)
    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/poznan/wielkopo
    lska-wypadek-na-autostradzie-a2-przewrocil,1,3791263
    ,region-wiadomosc.html

    Fantom

  • 118. Data: 2010-11-20 13:29:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 22:22:07 +0100, Fantom napisał(a):

> [...]
    > tam ludzi. Ta bardzo dobra droga, na ktorej kazdy mysli, ze moze leciec 180

    Cóż, efekt ogłupianai ludzi nadmiarem ograniczeń.

    --
    ___________ (R)

  • 119. Data: 2010-11-20 13:31:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 20 Nov 2010 10:36:44 GMT, to napisał(a):

    > Chcesz podyskutować ze szwedzkimi naukowcami? Czy dysponujesz europejskim
    > certyfikatem, który daje Ci do tego prawo?

    Ależ o czym dyskutować. Oni mają rację - eksploatacja Priusa w porównaniu
    do klasycznego samochodu mniej obciąża środowisko. Tyle własnie oni
    powiedzieli.
    Natomiast nie powiedzieli jak wygląda koszt środowiskowy produkcji tegoż
    samochodu.

    --
    ___________ (R)

  • 120. Data: 2010-11-20 15:31:42
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2010-11-18 19:39, to pisze:
    > begin masti

    > Dokładnie. A TIRY NA TORY!!!

    To jak taki tir jedzie z Koziej Wólki do Dolej Wólki to na jakie tory
    proponujesz mu wjechać?
    Chcesz aby paczka docierała w 24h czy 5 dni koleją?

    Pozdrawiam
    Rafał