-
X-Received: by 10.49.17.129 with SMTP id o1mr6140qed.9.1362645323404; Thu, 07 Mar
2013 00:35:23 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.17.129 with SMTP id o1mr6140qed.9.1362645323404; Thu, 07 Mar
2013 00:35:23 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!dd2no7913432qab.0!news-out.google.com!p7ni5
9qai.0!nntp.google.com!dd2no7913431qab.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.
googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 7 Mar 2013 00:35:23 -0800 (PST)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=78.133.163.113;
posting-account=xJeOTgkAAACWDznXCfAxlHgKIGrY4UpY
NNTP-Posting-Host: 78.133.163.113
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Jak działa termostat? ;)
From: Marcin Kiciński <m...@g...com>
Injection-Date: Thu, 07 Mar 2013 08:35:23 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2485316
[ ukryj nagłówki ]Pytanie z tematu może trochę głupie, ale chodzi mi o to, czy termostat w układzie
chłodzenaia może się zaciąć w dowolnej pozycji, czy zawsze jest to otwarty duży
obieg?
Mam taki problem, że od niedawna szwankuje mi termostat, tzn. czasami jest problem z
zagrzaniem silnika. Wiem że tych autach (Grande Punto) zdarza się, że termostat
zaczyna działać wybiórczo. Teraz idzie wiosna i problem niedogrzanego silnika raczej
nie będzie zbyt dotkliwy, więc mógłbym zostawić wymianę termostatu na jesień (sam
termostat do GP jest stosunkowo drogi a wymiana kłopotliwa), ale obawiam się
sytuacji, w której duży obieg się nie otworzy i slinik zacznie się przegrzewać.
Pytanie, czy to jest wogóle możliwe, czy termostaty mają jakies zabezpieczenie przed
taka sytuacją. Jak dotąd zawsze słyszałem o problemach z termostatem wyłącznie w
kontekście silnika niedogrzanego, stąd moje pytania.
Pozdrawiam
MK
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.13 11:38 hisjusz
- 07.03.13 20:06 PiteR
- 08.03.13 08:39 Marcin Kiciński
- 11.03.13 04:31 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=