  • 21. Data: 2013-01-11 20:34:42
    Temat: Re: Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz, ale w tym, w którym ja się
    > obracam, to zdecydowanie albo ktoś sobie zrobi sam (jak chce, ma
    > narzędzia, warunki sprzyjają itd.), albo pojedzie do warsztatu
    > (szczególnie zimową porą) - kolejność dowolna. Raczej w internecie nie
    > będą zadawali podobnych pytań.

    nie pisalem o towarzystwie, tylko o ludziach dookola, w tym moich
    klientach, i klientach moich znajomych. smutne to. tylko niech nikt nie
    pisze ze dzieki nim mam robote, bo sie pomyli.

  • 22. Data: 2013-01-11 20:37:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 20:34, chwdp pisze:

    > nie pisalem o towarzystwie, tylko o ludziach dookola, w tym moich
    > klientach, i klientach moich znajomych. smutne to. tylko niech nikt nie
    > pisze ze dzieki nim mam robote, bo sie pomyli.

    Handlujesz na alledrogo?

  • 23. Data: 2013-01-11 20:39:49
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Handlujesz na alledrogo?

    nie, ale w realnym swiecie

  • 24. Data: 2013-01-11 20:41:15
    Od: z <z...@u...pl>

> [...]
    > klientach, i klientach moich znajomych. smutne to. tylko niech nikt nie
    > pisze ze dzieki nim mam robote, bo sie pomyli.

    Trudno mi to pojąć (może po 40 latach to norma :-) ) ale pomijając lewe
    ręce, blondynki... to jest straszne. Pisać takie coś na grupę
    dyskusyjną? Toż trzeba mieć jeszcze niedosyt szarych komórek :-) Jak
    taki ktoś dostał prawo jazdy? Jak zarabia na życie, jak się z tym czuje
    jego rodzina? :-) Panie premierze jak żyć? :-)

  • 25. Data: 2013-01-11 20:49:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 20:39, chwdp pisze:

    > nie, ale w realnym swiecie

    Hmmm, głowa do góry, nie jest tak źle.

  • 26. Data: 2013-01-11 20:55:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 20:41, z pisze:

> [...]
    > taki ktoś dostał prawo jazdy? Jak zarabia na życie, jak się z tym czuje
    > jego rodzina? :-) Panie premierze jak żyć? :-)

    LOL - zdaje się, że 40 lat nauki poszło na marne ;)
    Żeby mieć PJ i samochód to żadnej szkoły skończyć nie trzeba (znaczy
    obowiązkowa jest chyba podstawówka, ale to nie w zakresie PJ). Można
    być blondynką, mieć 3 lewe ręce, można nie mieć pojęcia jak samochód
    działa. Z drugiej strony - w pisaniu na newsy deficyt szarych komórek
    nie przeszkadza :)

  • 27. Data: 2013-01-12 05:16:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Natomiast w każdym salonie samochodowym dostaniesz gratis,
    > może nawet z pocałowaniem ręki (bo jest nań reklama), a kto
    > wie czy jak nie udać blondynki to nie zamontują też. :P

    To nie gratis tylko za syf reklamowy jaki dołoży do naszego otoczenia

  • 28. Data: 2013-01-12 10:51:48
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-11 20:55, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > być blondynką, mieć 3 lewe ręce, można nie mieć pojęcia jak samochód
    > działa. Z drugiej strony - w pisaniu na newsy deficyt szarych komórek

    To pewnie jeszcze można mylić lewą stronę z tą drugą lewą a kolory
    świateł rozróżniać wg kolorów torebki. Taka Mariolka...
    A może to nowe wcielenie Animki. Kto wie :-)

  • 29. Data: 2013-01-12 12:05:32
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-11 15:36, Myjk pisze:
    > 11 Jan 2013 14:33:43 GMT, tᴏ

    > Natomiast w każdym salonie samochodowym dostaniesz gratis,
    > może nawet z pocałowaniem ręki (bo jest nań reklama), a kto
    > wie czy jak nie udać blondynki to nie zamontują też. :P

    Kiedyś w salonie Citroena gdzieś pomiędzy Gorzowem Wlkp
    a Skwierzyną chcieli ode mnie 30 PLN.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 30. Data: 2013-01-12 13:17:21
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-11 14:55, Baszka pisze:
    > Witam i mam wielką prośbę.

    Jak masz tak lewe ręce, a mimo to dożyłeś jakoś do dorosłości i jeszcze
    piszesz w internecie to znaczy, że masz szczęscie.
    Wyjmij więc tablicę, włóż za szybę i tak możesz kilka dni pojeźdizć. A
    mając szczęście (j.w.) unikniesz mandatu
    Jacek