  • 11. Data: 2013-01-11 15:36:40
    Temat: Re: Jak "naprawić" ramkę od tablicy rejestracyjnej?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    11 Jan 2013 14:33:43 GMT, tᴏ

    > Na co drugiej stacji kupisz taką ramkę za 10 zł.

    Natomiast w każdym salonie samochodowym dostaniesz gratis,
    może nawet z pocałowaniem ręki (bo jest nań reklama), a kto
    wie czy jak nie udać blondynki to nie zamontują też. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-01-11 15:37:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "t?" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Na co drugiej stacji kupisz taką ramkę za 10 zł.

    Ale ramkę trzeba przykręcić, a jak autor pisał niema narzędzi stąd
    zrozumiała decyzja aby po ramkę (i przykręcenie) jechać do serwisu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 13. Data: 2013-01-11 16:03:21
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Natomiast w każdym salonie samochodowym dostaniesz gratis, może nawet z
    > pocałowaniem ręki (bo jest nań reklama)

    Jak lubisz mieć ramki z napisem "DUPIŃSCY s.c. AUTO HANDEL" to Twoja
    sprawa. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 14. Data: 2013-01-11 16:15:19
    Od: k...@g...com

    Codziennie widzę w dwóch samochodach tablice przynitowane nitami zrywalnymi f4x10. W
    jednym samochodzie po 6 nitów na tablicę w drugim po 8 nitów na tablicę. I cały czas
    widzę te tablice aż mi obrzydły. Za to sąsiad niedawno jak zszedł do samochodu to
    nie zobaczył swoich tablic włożonych w bardzo porządne ramki.

  • 15. Data: 2013-01-11 17:00:10
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Ale ramkę trzeba przykręcić, a jak autor pisał niema narzędzi stąd
    > zrozumiała decyzja aby po ramkę (i przykręcenie) jechać do serwisu :-)

    przerazajace jest to jakie mamy obecnie zaradne spoleczenstwo.

  • 16. Data: 2013-01-11 17:55:09
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.01.2013 15:34, t? pisze:

    > Ja ostatnio widziałem takiego, co przykręcił ośmioma. :>

    a ja zachęcam do użycia 2 nitów, to zmiejsza prawdopodobieństwo że ktoś
    zatankuje na nasze tablice.

    ToMasz

  • 17. Data: 2013-01-11 19:49:37
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-01-11 17:00, chwdp pisze:
    > przerazajace jest to jakie mamy obecnie zaradne spoleczenstwo.

    Wy naprawdę taką podpuchę traktujecie poważnie?
    Jak ktoś ma samochód, prawo jazdy to i szkoły jakieś skończył i każda
    choćby najgłupsza blondynka zamiast pisać w necie już dawno by sobie
    poradziła. Jak nie sama za pomocą jakiegoś faceta :-)

  • 18. Data: 2013-01-11 20:13:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 14:55, Baszka pisze:
    > Witam i mam wielką prośbę.
    >
    > Proszę o radę jak /czym skleić ramkę od przedniej tablicy
    > rejestracyjnej. Wjechałam w pryzmę śniegu i nastąpiło
    > uszkodzenie polegające na tym że pękła listwa tej ramki
    > z lewego boku u dołu przez co dolna listwa opada
    > z tego boku w dół i nie trzyma tablicy.
    >
    > Oczywiście ramkę wymienię, ale to wymaga jazdy do
    > serwisu, a nie mam teraz na to czasu.
    (...)

    Wyjmij tablicę i włóż za przednią szybę. Przy pierwszej
    okazji podjedź do serwisu to założą nową ramkę.

  • 19. Data: 2013-01-11 20:21:51
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-11 19:49, z pisze:

> [...]
    > choćby najgłupsza blondynka zamiast pisać w necie już dawno by sobie
    > poradziła. Jak nie sama za pomocą jakiegoś faceta :-)

    ty chyba w jakiejs innej rzeczywistosci zyjesz, bo ja z takimi debilami
    spotykam sie bardzo czesto. i nie sa to spotkania towarzyskie z wlasnej
    woli :)

  • 20. Data: 2013-01-11 20:33:03
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-11 20:21, chwdp pisze:

    > ty chyba w jakiejs innej rzeczywistosci zyjesz, bo ja z takimi debilami
    > spotykam sie bardzo czesto. i nie sa to spotkania towarzyskie z wlasnej
    > woli :)

    Nie wiem w jakim towarzystwie się obracasz, ale w tym, w którym ja się
    obracam, to zdecydowanie albo ktoś sobie zrobi sam (jak chce, ma
    narzędzia, warunki sprzyjają itd.), albo pojedzie do warsztatu
    (szczególnie zimową porą) - kolejność dowolna. Raczej w internecie nie
    będą zadawali podobnych pytań.