  • 1. Data: 2011-03-22 10:30:42
    Temat: Jak odświeżyć zawartość IE9?
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was wie jak zmusić IE9 do odświeżenia zawartości wyświetlanej
    strony? Swfobject wczytuje jakiegoś Flasha. Zmieniłem plik Flasha - IE
    pokazuje go po staremu. Mało tego - usunąłem plik z serwera - IE nadal go
    pokazuje. Wyczyściłem cache przeglądarki (tymczasowe pliki), zamknąłem
    przeglądarkę, otworzyłem - jak feniks plik powraca.

  • 2. Data: 2011-03-22 10:59:46
    Temat: Re: Jak odświeżyć zawartość IE9?
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

> [...]
    > pokazuje. Wyczyściłem cache przeglądarki (tymczasowe pliki), zamknąłem
    > przeglądarkę, otworzyłem - jak feniks plik powraca.

    Witaj,

    A jak Twoja strona zachowuje się w IE6? Tam na pewno działa.

    R.

  • 3. Data: 2011-03-22 11:22:14
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Tue, 22 Mar 2011 11:30:42 +0100, Marek wrote:

    > Witam,
    >
    > Czy ktoś z Was wie jak zmusić IE9 do odświeżenia zawartości wyświetlanej
    > strony?

    nie mam IE9 ale geeneralnie w przegladarkach odswiezenie z pominieciem
    cache robi sie skrotem ctrl+F5 lub ctrl+shift+R

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 4. Data: 2011-03-22 14:52:28
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:22:14 +0000 (UTC), Konrad Karpieszuk napisał(a):

    > nie mam IE9 ale geeneralnie w przegladarkach odswiezenie z pominieciem
    > cache robi sie skrotem ctrl+F5 lub ctrl+shift+R

    Już znalazłem powód - cache nie był czyszczony przy włączonej opcji
    "zachowaj dane ulubionych witryn". Okazało się, że w IE9 ulubioną witryną
    jest również strona startowa (nawet jeśli jest ich klika). W IE8 bodajże
    tak nie było albo pamięć zawodzi. :-)

  • 5. Data: 2011-03-22 14:55:22
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:59:46 +0100, Robbo napisał(a):

    > A jak Twoja strona zachowuje się w IE6? Tam na pewno działa.

    W IE6??? Nie mam bladego pojęcia. To już prehistoria przecież. W IE8 nie
    miałem z tym problemów dlatego tu napisałem - przeczytaj co Konradowi
    odpisałem. Znalazłem przyczynę.

  • 6. Data: 2011-03-23 07:46:31
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Marek <b...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > jest również strona startowa (nawet jeśli jest ich klika). W IE8 bodajże

    Rozwijając temat.

    Zostawiając czyszczenie po zamknieciu IE9 kesz czyszczony jest automatycznie.
    Aby zostawić dane na oflajn trzeba odptaszkować opcje usuwania.

    Andrzej.

  • 7. Data: 2011-03-24 11:15:26
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 07:46:31 +0000 (UTC), NKAB - napisał(a):

    > Rozwijając temat.
    >
    > Zostawiając czyszczenie po zamknieciu IE9 kesz czyszczony jest automatycznie.
    > Aby zostawić dane na oflajn trzeba odptaszkować opcje usuwania.
    >
    > Andrzej.

    Mi chodziło o coś innego, o pracę deweloperską. A więc jesteś na jakiejś
    stronie, co chwilę przesyłasz "coś" i chcesz widzieć zmiany. Odświeżasz i
    nic. Czyścisz cache i też nic... taki efekt uzyskałem a dopiero potem
    wpadłem w czym rzecz. Zamykanie przeglądarki jest chore przy takiej pracy
    gdyż za każdym razem musiałbyś się logować gdy tego witryna wymaga.Robienie
    tego 2x na minutę do obłędu doprowadzi :-)

    Tak czy owak nierozwiązany pozostaje temat SWFów osadzonych na stronie. F5
    lub Ctrl F5 zawsze wyświetla starą zawartość. Znalazłem trochę chore
    obejście: Ctrl Shift + Delete, wyczyszczenie cache, a potem F5.

    Drugie obejście, które działało w IE8 a nie działa w IE9: Ctrl N - otwiera
    się nowe okno z naszą stroną WWW - wtedy ładuje się aktualna wersja SWF.
    Zamykamy to okno i F5 na poprzednim.

  • 8. Data: 2011-03-28 08:17:46
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Marek <b...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > się nowe okno z naszą stroną WWW - wtedy ładuje się aktualna wersja SWF.

    Aaa, czyli chodzi co programowe czyszczenie kesza.
    Spróbuj czyścić i w php

    header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate");

    i w html

    Sam html czasami jest nieskuteczny.
    Może bardziej zaawansowani koledzy mają lepsze sposoby.

    Andrzej.