  • 1. Data: 2011-03-22 10:29:19
    Temat: IE6
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Witam uprzejmie,

    Mam takie pytanie: co byś zrobił, gdybyś spotkał na ulicy jednego z twórców
    IE6 i wiedziałbyś, że za swoje działania nie poniesiesz konsekwencji
    karnych?

    R.

  • 2. Data: 2011-03-22 10:33:45
    Temat: Re: IE6
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 11:29:19 +0100, Robbo napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam takie pytanie: co byś zrobił, gdybyś spotkał na ulicy jednego z twórców
    > IE6 i wiedziałbyś, że za swoje działania nie poniesiesz konsekwencji

    Rozumiem, że wertujesz akta IPNu i tam wyczytałeś, że istniało coś takiego
    jak IE6? :-D Podpowiem coś... IE5 też istniało. Podobno czwórka również :-D
    Można iść za ciosem i zapytać o Atari :-)

  • 3. Data: 2011-03-22 11:17:21
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    W dniu 2011-03-22 11:33, Marek pisze:

    > Rozumiem, że wertujesz akta IPNu i tam wyczytałeś, że istniało coś takiego
    > jak IE6? :-D Podpowiem coś...

    Nie - e! Moim zdaniem chłop został przymuszony do poprawienia strony pod
    IE6 bądź wdrożenia jakiejś funkcjonalności i... klnie na czym świat stoi
    ;) W międzyczasie - w celu odstresowania - przegląda news grupy i na
    jednej z nich daje upust swojej frustracji ;)

    Pozdrawiam i łączę się w bólu, a właściwie 'bulu' ;)

  • 4. Data: 2011-03-22 11:24:29
    Od: Konrad Karpieszuk <k...@g...com>

    On Tue, 22 Mar 2011 11:29:19 +0100, Robbo wrote:

    > Witam uprzejmie,
    >
    > Mam takie pytanie: co byś zrobił, gdybyś spotkał na ulicy jednego z
    > twórców IE6 i wiedziałbyś, że za swoje działania nie poniesiesz
    > konsekwencji karnych?

    ja bym sie ucieszyl i zaprosil go na piwo :)

    ale ja mam tak ze wsrod wykonywanych uslug mam usluge specjalna
    'dostowanie strony pod IE6' i te usluge z klientami zawsze rozliczam po
    stawkach godzinowych :) im bardziej wiec IE6 nie chce wyswietlac jak
    nalezy, tym wiecej zarabiam :)

    --
    pozdrawiam, |<onrad

  • 5. Data: 2011-03-22 11:32:24
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2011-03-22 11:29, Robbo pisze:
> [...]
    >
    > Mam takie pytanie: co byś zrobił, gdybyś spotkał na ulicy jednego z
    > twórców IE6 i wiedziałbyś, że za swoje działania nie poniesiesz

    Problem nie jest z twórcą IE6, a z firmą która pozwoliła aby ta
    przeglądarka funkcjonowała dłużej niż powinna.

    --
    Strony internetowe, sklepy internetowe.
    Pozycjonowanie i optymalizacja.

  • 6. Data: 2011-03-22 14:35:08
    Temat: [OT] Re: IE6
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-03-22 12:24, Konrad Karpieszuk wrote:
> [...]
    > 'dostowanie strony pod IE6' i te usluge z klientami zawsze rozliczam po
    > stawkach godzinowych :) im bardziej wiec IE6 nie chce wyswietlac jak

    Jeszcze w Polsce ktoś chce IE6? Czy może tylko zagraniczne zlecenia robisz?

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 7. Data: 2011-03-22 14:36:35
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2011-03-22 11:29, Robbo wrote:
    > Mam takie pytanie: co byś zrobił, gdybyś spotkał na ulicy jednego z
    > twórców IE6

    Pewnie bym się obudził zlany potem i nie mógł już zasnąć tej nocy ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 8. Data: 2011-03-22 14:58:39
    Od: Marek <b...@e...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 12:17:21 +0100, sim_co napisał(a):

    > W dniu 2011-03-22 11:33, Marek pisze:
    >
    > Nie - e! Moim zdaniem chłop został przymuszony do poprawienia strony pod
    > IE6 bądź wdrożenia jakiejś funkcjonalności i... klnie na czym świat stoi

    he he ... może być i taki scenariusz :-D Nie pomyślałem o tym. To i tak ma
    farta, że nie kazali mu sprawdzić jak pod Windows 3.11 to działa :D

  • 9. Data: 2011-03-22 17:48:27
    Temat: Re: [OT] Re: IE6
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2011-03-22 15:35, Paweł Piskorz pisze:

    > Jeszcze w Polsce ktoś chce IE6? Czy może tylko zagraniczne zlecenia robisz?

    niestety są tacy i to duzi. Ostatnio mieliśmy pociąć layout dla takiego
    dużego portalu. Wymóg: również IE6 :/

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 10. Data: 2011-03-22 18:38:05
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

> [...]
    > 'dostowanie strony pod IE6' i te usluge z klientami zawsze rozliczam po
    > stawkach godzinowych :) im bardziej wiec IE6 nie chce wyswietlac jak

    O tym nie pomyślałem. Ja robię strony działające także pod IE6 i nie
    rozliczam tego osobno. Ale to dobry pomysł, żeby brać dodatkową kasę :)

    R.