  • 1. Data: 2023-09-04 20:45:59
    Temat: Jak palą się elektryki? Nauka to lubię
    Od: _Master_ <...@...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=51oWxRwpqJo

    Czyli nie taki diabeł straszny ;-)

    I tu nasuwa się pytanie czy mamy się bać wszystkiego czym straszą nas
    media np. ociepleniem klimatu ;)

    A teraz otwieram chipsy i czekam z której strony najpierw oberwę ;-)

  • 2. Data: 2023-09-04 22:54:36
    Temat: Re: Jak palą się elektryki? Nauka to lubię
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 04.09.2023 o 20:45, _Master_ pisze:
> [...]
    > media np. ociepleniem klimatu ;)
    >
    > A teraz otwieram chipsy i czekam z której strony najpierw oberwę ;-)

    Zobacz sobie
    http://niusy.pl/@youtube.com/apo

  • 3. Data: 2023-09-05 07:39:50
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 04.09.2023 20:45, _Master_ wrote:
> [...]
    > media np. ociepleniem klimatu ?
    >
    > A teraz otwieram chipsy i czekam z której strony najpierw oberwę ?

    Odkąd ten pan za nasze pieniążki płynące z MZ uprawiał propagandę dla
    rządu w czasie pandemii, to nie jest już żadnym autorytetem dla mnie.

    Ha tfu

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2023-09-05 08:09:44
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 05/09/2023 06:39, Mateusz Bogusz wrote:

    > Odkąd ten pan za nasze pieniążki płynące z MZ uprawiał propagandę dla
    > rządu w czasie pandemii, to nie jest już żadnym autorytetem dla mnie.
    >
    > Ha tfu

    to jednak ten sam? Właśnie się zastanawiałem niedawno, bo wcześniej
    lubiłem to oglądać, anulowałem subskrybcję jak propaganda wjechała i nie
    byłem pewny czy to ten sam kanał, czy może jednak warto ten zasubskrybować.

    Lukasz

  • 5. Data: 2023-09-05 13:04:28
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 05.09.2023 08:09, ddddddddddd wrote:
    > to jednak ten sam?

    Ten sam - Tomasz Rożek.

    https://naukatolubie.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2023-09-05 18:23:25
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    > Odkąd ten pan za nasze pieniążki płynące z MZ uprawiał propagandę dla
    > rządu w czasie pandemii, to nie jest już żadnym autorytetem dla mnie.

    Podobne informacje można znaleźć tutaj:
    https://wysokienapiecie.pl/90536-jak-czesto-plona-au
    ta-elektryczne-czy-czesciej-niz-spalinowe/
    Ci chyba o pandemii nie pisali, ale może to samo źródło finansowania,
    kto wie... Ogólnie więcej tam artykułów o elektrykach, warto spojrzeć...

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 7. Data: 2023-09-06 07:06:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 05-09-2023 o 18:23, Dykus pisze:

    > Podobne informacje można znaleźć tutaj:
    > https://wysokienapiecie.pl/90536-jak-czesto-plona-au
    ta-elektryczne-czy-czesciej-niz-spalinowe/
    > Ci chyba o pandemii nie pisali, ale może to samo źródło finansowania,

    Czyli niefinansowania przez turbanów i ruskich?
    Ja rozumiem, że prawda w oczy kole i kłamstwa są bardziej oczekiwane,
    ale bez przesady....