  • 1. Data: 2023-08-28 12:46:46
    Temat: Kobiecie musze wlac ;-)
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Kobiecie muszę wlać, do Focusa mk1 TD 1.8

    * płyn chłodzący: jest różowy, ja akurat zawsze stosuję Preston granatowy, jaki wlać
    Panowie jaki wlać?

    * płyn wspomagania kierownicy, koloru nie widzę, coś z najbliższego Carrefour z półek
    z motoryzacją się nada?

  • 2. Data: 2023-08-28 17:37:04
    Temat: Re: Kobiecie musze wlac ;-)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uchtnv$dgt$1$bosch@news.chmurka.net>
    user ąćęłńóśźż pisze tak:

    > Kobiecie muszę wlać, do Focusa mk1 TD 1.8
    >
    > * płyn chłodzący: jest różowy, ja akurat zawsze stosuję Preston
    > granatowy, jaki wlać Panowie jaki wlać?

    stąpasz po cienkim lodzie

    taki wlać który jest tani i będzie długo dostępny do kupienia
    czyli np z Borygo Boryszew, z Orlen i zgodny z generacją płynu który
    jest orginalnie wlewany.

    > * płyn wspomagania kierownicy, koloru nie widzę, coś z
    > najbliższego Carrefour z półek z motoryzacją się nada?

    kolor przybiera czarny

    oj panie tu pomyłka może drogo kosztować

    są mineralne i syntetyczne

    mineralny tzw zielony ma odcień czerwony

    https://www.ceneo.pl/55249191

    syntetyczny

    https://www.ceneo.pl/92557837

    i płynu wspomagania normalnie nie ubywa.
    przeczóvvam naprawę i koszty

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2023-08-29 07:44:18
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-28 o 17:37, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > syntetyczny
    >
    > https://www.ceneo.pl/92557837
    >

    > i płynu wspomagania normalnie nie ubywa.

    Zalać płynem uszczelniającym. Jeden i drugi (hipotetyczny) problem
    załatwiony ;)

    --
    Pete