  • 21. Data: 2017-02-06 16:20:25
    Temat: Re: Jak pod Androidem 7 szybko przesłać zdjęcia do komputera?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-05 o 20:23, Marek pisze:
> [...]
    > telefonu pojawia się komunikat o wybranie trybu pracy USB. W wersji 7
    > brak tego pytania. Znalazłem natomiast w Google informację, że trzeba
    > najpierw odblokować opcje programistyczne a później w grupie "sieci"
    > opcja "wybierz konfigurację USB" wskazać na PTP. Jakoś nie chce mi się
    > wierzyć, że nie da się normalnie przesłać zdjęć z telefonu do komputera
    > bez korzystania z ukrytych opcji.
    >
    > W związku z tym, że przesyłanie zdjęć przez USB jest oldschoolowe mam
    > pytanie: czy jest jakiś bardziej współczesny sposób przesyłania dużej

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Direct jak widać stare to już ale
    mało znane?

    --
    LordBluzg(R)

  • 22. Data: 2017-02-06 17:40:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi_Direct
    >jak widać stare to już ale mało znane?

    A to rozwiazuje problemy, czy ciagle jakiego kawalka softu brakuje ?

    Najlepszy bylby IMO samba server na telefonie, i nawet sa takowe, ale
    brak roota kloci sie tu z Windows ...

    J.

  • 23. Data: 2017-02-06 19:44:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 17:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    > A to rozwiazuje problemy, czy ciagle jakiego kawalka softu brakuje ?

    Niczego nie brakuje.

    > Najlepszy bylby IMO samba server na telefonie, i nawet sa takowe, ale
    > brak roota kloci sie tu z Windows ...

    Hmm, żeby dojechać z punktu A do B potrzebujesz 2 samochodów? Heh, znów
    to oczytanie u Ciebie. Na telefonie wystarczy zainstalować jakikolwiek
    manager plików, który "widzi komputer/dysk" z samba i zawsze działa :)

    Pełno tego softu. Zawsze się zastanawiałem, dlaczego wiele osób myśli
    jakoś tak dziwnie...noale wtedy nie byłoby problemów..z ich myśleniem.

    BTW od dłuższego czasu na tej grupie podawany jest fajny "kombajn" o
    wdzięcznej nazwie MyPhoneExplorer i wyobraź sobie że ciągle działa to
    oprogramowanie, które oferuje o wiele więcej niż tylko kopiowanie zdjęć.

    Znając Ciebie, pewnie bedziesz dalej zadawał mi pytania, zamiast
    poczytać i sprawdzić :)
    --
    LordBluzg(R)

  • 24. Data: 2017-02-06 19:49:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Niczego nie brakuje.

    Wiec konkretnie to jak to uzyc ?

> [...]
    >znów to oczytanie u Ciebie. Na telefonie wystarczy zainstalować
    >jakikolwiek manager plików, który "widzi komputer/dysk" z samba i

    A sp* z taka rada.
    Chcemy obslugiwac wygodnie z komputera, i to on ma widziec telefon, a
    nie odwrotnie :-)

    Oczywiscie.
    a) uzywales ?
    b) Czego wymaga ze strony telefonu ?

    J.

  • 25. Data: 2017-02-06 21:06:38
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 19:49, J.F. pisze:

    > Wiec konkretnie to jak to uzyc ?

    > A sp* z taka rada.
    > Chcemy obslugiwac wygodnie z komputera, i to on ma widziec telefon, a
    > nie odwrotnie :-)

    Bredzisz, w przypadku zdjęć, nie ma szybszego podglądu miniatur niż ta
    na telefonie, lepiej się wybiera.

    Co do obsługi z kompa to masz poniżej:

    > Oczywiscie.
    > a) uzywales ?

    Gdybym nie używał, to bym nie pisał.

    > b) Czego wymaga ze strony telefonu ?

    Klienta i przede wszystkim braku spacji pomiędzy pytajnikiem :]

    Gdybyś sprawdził&używał to byś nie pytał :p

    SzachMat :]

    Po WiFi śmiga lepiej niż po kablu.
    --
    LordBluzg(R)

  • 26. Data: 2017-02-06 21:08:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 19:49, J.F. pisze:
    [...]
    > Oczywiscie.
    > a) uzywales ?
    > b) Czego wymaga ze strony telefonu ?

    Odp II:)

    Spadaj&sprawdź&doczytaj :D
    --
    LordBluzg(R)

  • 27. Data: 2017-02-06 21:27:46
    Od: KOMTUR <k...@o...pl>

    W dniu 06.02.2017 o 00:16, Marek pisze:

    > Tak na marginesie SD nie da się wydłubać z Nexusa 6p czy Samsunga S7. Ta
    > możliwość wygląda na odchodzącą w przeszłość. A szkoda.

    A to dziwne, bo ja w S7 Edge mam SD i moge ją sobie wydłubywać ile chcę,
    aż do popsucia tacki :)

    KOMTUR

  • 28. Data: 2017-02-06 22:12:16
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-06 o 08:01, J.F. pisze:

    > W jakim sensie nie da sie wydlubac ?
    > Karty brak, czy zlacze jakies jednokrotne ?

    Brak slotu gdzie można SD wetknąć. Przynajmniej bez demontażu obudowy. A
    pod obudową pamięć zapewne jest wlutowana.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 29. Data: 2017-02-06 22:25:01
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-06 o 07:14, Kris pisze:

    > W którym punkcie regulaminu to wyczytałeś?

    Cytat:

    Przesyłając, wgrywając, dostarczając, zapisując, przechowując, wysyłając
    lub odbierając materiały do lub za pośrednictwem Usług, użytkownik
    udziela firmie Google (i jej współpracownikom) ważnej na całym świecie
    licencji na wykorzystywanie, udostępnianie, przechowywanie,
    reprodukowanie, modyfikowanie, przesyłanie, publikowanie, publiczne
    prezentowanie i wyświetlanie oraz rozpowszechnianie tych materiałów, a
    także na tworzenie na ich podstawie opracowań (dzieł pochodnych, na
    przykład przez wykonanie tłumaczenia, adaptacji lub innych zmian w celu
    zapewnienia lepszego działania z Usługami). Użytkownik w ramach tej
    licencji przyznaje prawa w ograniczonym celu obejmującym utrzymywanie,
    promocję i udoskonalanie Usług oraz tworzenie nowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 30. Data: 2017-02-06 22:29:19
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2017-02-06 o 07:58, J.F. pisze:

    > A jako co sie podlacza ?
    > Moze nie ma wyboru trybu, bo ostal sie ino jeden ?

    W eksploratorze Windows 10 pojawia ikona telefonu z nazwą modelu. Po
    otwarciu jest dostęp do pustego katalogu. Nie wiem jako co się telefon
    połączył. Ale brak jest możliwości zmiany katalogu.

    Ale tak jak pisałem - temat się rozwiązał sam z siebie. Nie chcę
    dublować wyjaśnień jak mi się udało - poczytaj powyżej :-)

    > A po co chcesz przesylac - przeciez one sie samodzielnie udostepniaja
    > na koncie google :-)

    Racja, co prawda wyłączyłem tą opcję i nawet zapomniałem o takiej
    możliwości :-) Nie chcę upubliczniać prywatnych zdjęć ale chcę je
    przenosić na komputer bez pośrednictwa Google.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek