  • 1. Data: 2017-02-06 12:32:18
    Temat: Play - przypadki rejestracji numerów
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Rejestrowałem 4 numery Playa przez ichnią stronę wraz z przypisaniem do swojego
    konta w Play24. Wszystkie zarejestrowały się, ale

    - 1 przypisał się do konta, ale bonusu nie dostał
    - 3 nie przypisały się do konta, ale bonus dostały :)

  • 2. Data: 2017-02-07 15:27:46
    Temat: Re: Play - przypadki rejestracji numerów
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-06 o 12:32, r...@k...pl pisze:
> [...]
    >
    > - 1 przypisał się do konta, ale bonusu nie dostał
    > - 3 nie przypisały się do konta, ale bonus dostały :)

    A co ma jedno (bonus) z drugim (przypisaniem do konta) wspólnego?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-02-07 16:31:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Feb 2017 15:27:46 +0100, w <o7clh3$pt5$2@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > A co ma jedno (bonus) z drugim (przypisaniem do konta) wspólnego?

    Bo niby miało się to robić jednocześnie przy rejestracji z użyciem już
    zarejestrowanego telefonu.

  • 4. Data: 2017-02-07 16:43:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-07 o 16:31, r...@k...pl pisze:

    > Bo niby miało się to robić jednocześnie przy rejestracji z użyciem już
    > zarejestrowanego telefonu.

    Nadal nie widzę związku.
    Wyłączyli ci te numery już, ale bonus wcześniej dostały?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-02-07 17:51:39
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    r...@k...pl used his keyboard to write :
> [...]
    >
    > - 1 przypisał się do konta, ale bonusu nie dostał
    > - 3 nie przypisały się do konta, ale bonus dostały :)

    Jest limit, bonus możesz aktywować maksymalnie na 3 numerach na jeden
    pesel.

  • 6. Data: 2017-02-07 18:25:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Feb 2017 16:43:52 +0100, w <o7cpvp$ung$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Nadal nie widzę związku.
    > Wyłączyli ci te numery już, ale bonus wcześniej dostały?

    Gdzie ja pisałem, że wyłączyli?

  • 7. Data: 2017-02-08 01:05:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "dizel" o7ctus$6st$...@n...news.atman.pl

    > Jest limit, bonus możesz aktywować maksymalnie na 3 numerach na jeden pesel.

    A to pech!! ;) Trzeba przenieść do Orange!
    A tam -- co rok SMS, aby numeru nie stracić...

    Chyba warto mieć i w Play, i w Orange -- bo chyba to różne BTSy...