  • 11. Data: 2011-02-05 17:59:30
    Temat: Re: Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Z przyczyn technicznych na nie uda się tego zrobić. Nawet jeśli adres
    > będzie publiczny to dla "zwykłych" kart SIM operatorzy GSM blokują z
    > zasady taką możliwość.
    > Masz dwa rozwiązania:
    > - specjalne karty SIM
    > - komputer z modemem GSM musi nawiązać połączenie

    A nie. Walsnie przetestowalem. Oba kompy byly za iPlusem nawet. TeamViewer
    dziala. Dzieki wszystkim. Za dlugo siedzialem z Radminem i VNC chyba.

    Fantom

  • 12. Data: 2011-02-05 20:31:34
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > A nie. Walsnie przetestowalem. Oba kompy byly za iPlusem nawet.
    > TeamViewer dziala. Dzieki wszystkim. Za dlugo siedzialem z Radminem i
    > VNC chyba.

    Czy przypadkiem ten program nie używa jakiegoś pośredniczącego serwera ?

    Paweł

  • 13. Data: 2011-02-05 20:57:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 05 Feb 2011 21:31:34 +0100, Paweł napisał(a):

    > Czy przypadkiem ten program nie używa jakiegoś pośredniczącego serwera ?

    Używa. Dlatego nie jest istotne czy host ma publiczne i stałe IP.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 14. Data: 2011-02-19 20:31:40
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > nie wolno wykorzystywać w sprawach firmowych.

    Jest jeszcze jedno "ograniczenie". Co jakis czas (nie wiem czy zegarkowo czy
    na przeslane dane) zrywa polaczenie, piszcac, ze to sesja sponsorowana :)

    Fantom