  • 11. Data: 2017-09-15 12:02:37
    Temat: Re: Jak podłączyć taki silnik
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Sep 2017 10:30:57 +0200, Pcimol napisał(a):

    > Ja niestety nie mam pojęcia jak omomierzem ustalić zgodność faz 2
    > jednakowych uzwojeń.

    Bo to akurat robi się amperomierzem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 12. Data: 2017-09-15 12:09:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 15 Sep 2017 10:30:57 +0200, Pcimol napisał(a):

    > Ja niestety nie mam pojęcia jak omomierzem ustalić zgodność faz 2
    > jednakowych uzwojeń.

    Bo to akurat robi się amperomierzem :) Ale najpierw trzeba wiedzieć do
    czego prowadzą te druty i to się robi omomierzem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2017-09-16 09:20:33
    Od: Pcimol <...@...com>

    On 2017-09-15 12:09, Jacek Maciejewski wrote:

    > Bo to akurat robi się amperomierzem :) Ale najpierw trzeba wiedzieć do
    > czego prowadzą te druty i to się robi omomierzem.

    Za oba wystarczy żarówka.

  • 14. Data: 2018-09-05 19:35:12
    Od: m...@g...com

    Cześć czy wiesz moze jaka powinna byc kolejność podkładek w miejscu mocowania wału?