  • 1. Data: 2017-09-11 09:33:44
    Temat: Re: transformator z UPS-a jak podłączyć?
    Od: s...@g...com

  • 2. Data: 2017-09-11 12:13:04
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-09-11 o 09:33, s...@g...com pisze:
> [...]

    jeżeli to trafo które w oryginalnej konstrukcji było podłączone do sieci
    to podłącz tam gdzie opór jest największy
    jest szansa że nie spalisz trafa i nie zrobisz zwarcia.

  • 3. Data: 2017-09-11 20:02:13
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 11.09.2017 o 12:13, Roman Rogóż pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > jeżeli to trafo które w oryginalnej konstrukcji było podłączone do sieci
    > to podłącz tam gdzie opór jest największy
    > jest szansa że nie spalisz trafa i nie zrobisz zwarcia.

    Bawisz się w kustosza?

  • 4. Data: 2017-09-11 20:09:33
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 11.09.2017 o 09:33, s...@g...com pisze:
> [...]

    Jeśli są trzy przewody to jest to autotransformator. A to znaczy, że
    będziesz mieć galwaniczne połączenie ładowanego akumulatora z siecią. W
    wilgotnawym garażu pomysł po prostu super!

    P.P.