  • 1. Data: 2017-09-15 14:10:12
    Temat: Długość impulsu z przełącznika piezo
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Czy ktoś wie jakiego rzędu jest długość impulsu generowanego przez
    przełącznik piezo. Na przykład taki:

    http://www.tme.eu/pl/details/ps161p10y01/przelacznik
    i-wandaloodporne/onpow/

    Z karty katalogowej można by domniemywać, że jest to raczej kwestia
    sekundy a nie milisekundy, ale pewności nie mam, a sztuki też na razie
    nie mam.
    P.G.

  • 2. Data: 2017-09-15 14:25:24
    Temat: Re: Długość impulsu z przełącznika piezo
    Od: jacek pozniak <j...@f...pl>

    Piotr Gałka wrote:

> [...]
    >
    > Z karty katalogowej można by domniemywać, że jest to raczej kwestia
    > sekundy a nie milisekundy, ale pewności nie mam, a sztuki też na razie
    Też się zaciekawiłem i podłączyłem multimetr; piszczyk pika tak od 200ms do
    0,5 s, zależy jak naciskam. Tak na słuch mi się wydaje; zdecydowanie mniej
    niż sekunda.
    Przynajmniej ten mój tak ma, też kupiony TME ale nie pamiętaż czy dokładnie
    ten typ o który pytasz.

    jp

  • 3. Data: 2017-09-15 15:14:43
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-09-15 o 14:25, jacek pozniak pisze:

> [...]
    > niż sekunda.
    > Przynajmniej ten mój tak ma, też kupiony TME ale nie pamiętaż czy dokładnie

    Dzięki,
    Chcę go użyć do włączania całkowicie wyłączonego urządzenia i nie
    wiedziałem czy zdąży się obudzić, aby włączyć sobie podtrzymanie.
    Szczególnie, że chcę go przepuścić przez RC o stałej rzędu 10ms.
    Kiedyś mi wyszło, że przycisk ukryty w nalepce reagował na ESD dając
    taki impuls, jakby go ktoś nacisnął. Miałem wtedy błąd filtrowania ESD -
    przedłużałem impuls do milisekund i nie było jak softwareowo odfiltrować.
    P.G.