  • 1. Data: 2012-10-28 21:54:39
    Temat: Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dzisiaj, czyli niedziela, okolice 20:00, czyli ciemno. Jadę sobie DK79 z
    Krakowa w kierunku Trzebinii. W Młynce z przeciwka mrugają. Znaczy - stoją.
    O, kolejny mruga - tyle, że jak nie mruga, to ma tylko prawe światło.
    Ciekawe, bo to oznacza, że jechał koło patrolu. O, kolejny bez jednego
    światła. Coraz ciekawiej. Klient za mną jadący też jednooki. Zobaczymy.
    Patrol w standardowym miejscu. Stoi dwóch funkcjonariuszy przyrośniętych do
    "Iskry". Właśnie koło nich przejeżdża kolejny "cyklop". Przejechałem ja,
    przejechał ten jednooki za mną jadący.
    Czyli w ciągu 3 minut nasza dzielna policja miała 4 przypadki napadu
    ślepoty, bo chyba nie był to przypadek, kiedy policjanci widząc, że jedzie
    w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie
    zareagowała?

    --
    ___________ (R)

  • 2. Data: 2012-10-28 22:09:44
    Temat: Re: Jak policja "dba" o bezpieczeństwo.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

> [...]
    > w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie

    Jak przejmują służbę na odprawie mają rozkaz na co mają reagować.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 3. Data: 2012-10-28 22:35:32
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości

    > Jak przejmują służbę na odprawie mają rozkaz na co mają reagować.

    Bzdura.
    Jeśli już, to najwyżej na co mają zwrócić szczególną uwagę. Nikt im na tej
    odprawie nie zabrania reagować na inne wykroczenia.

  • 4. Data: 2012-10-28 22:44:45
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-10-28 22:35, Iksiński pisze:
    > Nikt im na tej odprawie nie zabrania reagować na inne wykroczenia.
    Masz racje. I nie reagują.
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 5. Data: 2012-10-29 00:30:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 28 Oct 2012 22:09:44 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Jak przejmują służbę na odprawie mają rozkaz na co mają reagować.

    To świadczy tylko o tym, że policja jako całość jest do likwidacji.
    Ciekawe, czy jakby im auto demolowali, to dalej by sioę trzymali Iskry?

    --
    ___________ (R)

  • 6. Data: 2012-10-29 04:30:47
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

> [...]
    > w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie

    Dawno temu porzuciłem dziecinne przekonanie że policja istnieje by dbać
    o nasze bezpieczeństwo. To niestety tak nie działa.

  • 7. Data: 2012-10-29 09:06:35
    Od: z <z...@u...pl>

    > Czyli w ciągu 3 minut nasza dzielna policja miała 4 przypadki napadu
    > ślepoty,

    A ja bym się jeszcze przyczepił do czegoś innego :-)
    Jak to jest że opiekuńcze państwo pozwala na homolowanie, dopuszcza do
    sprzedaży samochody w których żarówki przepalają się 10 razy częściej
    niż starszego typu (H7). Wiem, moja statystyka ale inni mają podobne zdanie.
    A to w kontekście ostatniej afery z brakiem osłony łańcucha w rowerach.

    Po co nam takie państwo co nie dba o nasze bezpieczeństwo? ;-)

  • 8. Data: 2012-10-29 10:07:08
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

> [...]
    > w nocy pojazd bez kompletu świateł i stwarzający zagrożenie tym samym nie

    tak samo jak nie reaguja na nieoswietlonych rowerzystow.
    Noc, jade za radiowozem, radiowoz mija nieoswietlonego rowerzyste
    jadacego prawa strona drogi. Policja wlacza kierunkowskaz, wyprzedza
    rowerzyste i spokojnie jedzie dalej.
    Rowerzysta nie mial nawet swiatelka odblaskowego.

  • 9. Data: 2012-10-29 10:08:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-28 22:09, Krzysztof 45 wrote:

    > Jak przejmują służbę na odprawie mają rozkaz na co mają reagować.

    Czyli bez rozkazu nie zareaguja na pijaka jadacego tropem weza?

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2012-10-29 10:36:03
    Temat: Re: Jak ... więcej płacić ?
    Od: "atos6t" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości

    > Dawno temu porzuciłem dziecinne przekonanie że policja istnieje by dbać o
    > nasze bezpieczeństwo. To niestety tak nie działa.

    Coś co ma dobrze działać, musi kosztować. To niestety tak działa.
    Zgadzasz sie na wyższe podatki ?