  • 11. Data: 2014-04-07 07:27:50
    Temat: Re: Jak się dogadać z BHPowcem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Apr 2014 21:41:30 +0200, PeJot napisał(a):

    > A może starczy to:
    > http://blog.magdalenawoch.pl/files/2011/08/krawat.pn

    Moj kolega BHPowca nie sluchal, wiercil w rekawiczce i teraz ma 9
    palcow.

    Mocny naped na tym wale ?

    > Powiedz to tokarzowi, frezerowi itd.

    Widzialem tez tokarki/frezarki CNC.

    > Nie mogę zagwarantować, że nikt inny nie skorzysta z moich wynalazków,
    > w związku z tym nie chciałbym mieć kogoś na sumieniu.

    To skorzystac z rad BHP :-)

    J.

  • 12. Data: 2014-04-07 10:41:11
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-04-07 07:27, J.F. pisze:

    > Moj kolega BHPowca nie sluchal, wiercil w rekawiczce i teraz ma 9
    > palcow.
    >
    > Mocny naped na tym wale ?

    Ze 100 watów mocy mechanicznej. Zabezpieczenia nadprądowe mają 20 sekund
    zwłoki. Czyli jest potencjalne zagrożenie, ale dla osoby postronnej.

    --
    P.Jankisz

  • 13. Data: 2014-04-07 13:29:54
    Od: PeJot <P...@s...pl>

    W dniu 2014-04-07 07:27, J.F. pisze:

    > Moj kolega BHPowca nie sluchal, wiercil w rekawiczce i teraz ma 9
    > palcow.

    Swoją drogą, zwykle wierci się w materiale, a nie w rękawiczce :>

    --
    P.Jankisz