  • 1. Data: 2014-04-10 03:18:02
    Temat: Poszukiwany mosiądz M70
    Od: Ucik <0...@e...com>

    Witam,
    poszukuję detalicznych ilości mosiądzu M70. (W okolicach 1-2 kg).
    Najlepiej w formie walca fi 40, ale innymi formami prawdopodobnie takĹźe
    się zadowolę.
    Niestety ten gatunek praktycznie jest niedostępny na Polskim rynku więc
    byłbym bardzo wdzięczny jeżeli polecicie mi jakieś sensowne źródło.

    Jestem w stanie także zlecić wykonanie takiego stopu osobie w okolicach
    Krakowa, jeżeli będzie w stanie odlać go bez wprowadzania dodatkowych
    zanieczyszczeń. Mamy miedź i cynk o czystości 3N.

    --
    posted from
    http://www.polytechforum.com/engineering-pl/poszukiw

  • 2. Data: 2014-04-10 07:36:49
    Temat: Re: Poszukiwany mosiądz M70
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Ucik" > poszukuję detalicznych ilości mosiądzu M70.

    Zapytaj tu http://www.jordan-matcon.pl/

    Robert

  • 3. Data: 2014-04-10 19:12:13
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Ucik" <0...@e...com>
    napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam, poszukuję detalicznych ilości mosiądzu M70. (W okolicach 1-2
    > kg).
    > Najlepiej w formie walca fi 40, ale innymi formami prawdopodobnie takĹźe
    > się zadowolę.

    A tutaj http://www.hart-metale.pl/ pytałeś?
    Wojtek

    --
    Bo my, Polacy tak mamy,
    że we wszystkim przesadzamy :(

  • 4. Data: 2014-04-11 19:15:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Apr 2014 01:18:02 +0000, Ucik napisał(a):
> [...]
    > się zadowolę.
    > Niestety ten gatunek praktycznie jest niedostępny na Polskim rynku

    Hm, google twierdzi ze dostepny. Ale jaka jest jednostka handlowa to
    nie wiem :-)

    > Jestem w stanie także zlecić wykonanie takiego stopu osobie w okolicach

    Spytac Konrada o jego magiczna miseczke do mikrofali ?

    http://donsdeals.blogspot.com/2011/12/using-micro-wa
    ve-oven-as-foundry-oven.html

    > Krakowa, jeżeli będzie w stanie odlać go bez wprowadzania dodatkowych
    > zanieczyszczeń. Mamy miedź i cynk o czystości 3N.

    I ma z tego wyjsc mosiadz 3N ?

    J.

  • 5. Data: 2014-04-11 20:34:52
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

  • 6. Data: 2014-04-11 20:50:01
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Friday, 11 April 2014 19:15:04 UTC+2, J.F. wrote:
    > Spytac Konrada o jego magiczna miseczke do mikrofali ?

    Ja się bawię w szkło/ceramikę, więc temperatura nie ta. Teraz się wygrubasiłem,
    nabyłem porządny piec elektryczny, ale tylko do 950C.
    Można spróbować w mikrofali, ale na tym co mam pojedynczy wsad by był najwyżej
    50-100g i nie mam pojęcia czy dojdzie toto do 1085C (miedź), ale szansę ocaniam na
    wysoką. 2 kilo to stanowczo poza moją skalą, ale w sumie gdyby te małe wsady
    postapiać mikrofalą, to potem je do jednego klocka można w piecu w niższej
    temperaturze stopić. Nie wiem jaka jest temperatura topnienia M70, jeśli poniżej 950C
    to zapraszam. Trzeba by zmajstrować tygle jakieś, ale zwykła glina ze sklepu
    papierniczego powinna dać radę. Niestety, nie mam jak zrobić temperatury ochronnej,
    więc super czysty materiał to to by nie był.
    Konrad
    PS. każdy zakład dorabiania panewek ma czym to zrobić porządnie. Przejechać się przez
    miasto, szukać szyldu PANEWKI.

  • 7. Data: 2014-04-12 15:54:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 11:50:01 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > PS. każdy zakład dorabiania panewek ma czym to zrobić porządnie. Przejechać się
    przez miasto, szukać szyldu PANEWKI.

    Hm, troche przez miasto pojezdzilem, ale nie przypominam sobie takiego
    szyldu :-)
    google tez nie pomaga.

    J.

  • 8. Data: 2014-04-13 12:24:19
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    > Hm, troche przez miasto pojezdzilem, ale nie przypominam sobie takiego
    > szyldu :-)
    > google tez nie pomaga.

    Trzeba było czytać Motor w latach 80tych :) http://www.panewki.pl/pl/61/Onas
    Wojtek

  • 9. Data: 2014-04-13 13:09:12
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Saturday, 12 April 2014 15:54:06 UTC+2, J.F. wrote:

    przez miasto, szukać szyldu PANEWKI.

    > Hm, troche przez miasto pojezdzilem, ale nie przypominam sobie takiego
    >
    > szyldu :-)
    >
    > google tez nie pomaga.

    Masz: tiny.pl/qn37l

  • 10. Data: 2014-04-13 13:25:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Apr 2014 04:09:12 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    przez miasto, szukać szyldu PANEWKI.

    > Masz: tiny.pl/qn37l

    Ale ja z Wroclawia :-)
    Choc w sumie ... jeden telefon, a 2 kg dla poczty nie klopot.

    J.