  • 1. Data: 2014-12-27 10:10:14
    Temat: Jak się teraz tanio dzwoni na stacjonarne z branki voip?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Kiedyś były betamaxy, ale teraz patrzę i 63 zł/120 dni.
    FCN podniósł ceny do poziomu normalnej telefonii stacjonarnej.
    Jak tanio dzwonić na stacjonarne z bramki PAP-2T?

  • 2. Data: 2014-12-27 16:35:10
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu sobota, 27 grudnia 2014 10:10:11 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:
    > Kiedyś były betamaxy, ale teraz patrzę i 63 zł/120 dni.
    > FCN podniósł ceny do poziomu normalnej telefonii stacjonarnej.
    > Jak tanio dzwonić na stacjonarne z bramki PAP-2T?

    Halonet? 1 zł rocznie za utrzymanie pierwszego numeru + 0,07 zł za minutę na
    stacjonarne w kraju.
    Czy to tanio, to oczywiście zależy od potrzeb. Dla mnie tanio.

    Pozdr.,
    js

  • 3. Data: 2015-01-09 22:44:13
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 27 Dec 2014 10:10:14 +0100, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:

    >Kiedyś były betamaxy, ale teraz patrzę i 63 zł/120 dni.
    >FCN podniósł ceny do poziomu normalnej telefonii stacjonarnej.
    >Jak tanio dzwonić na stacjonarne z bramki PAP-2T?

    do dzwonienia, to voip sie nie nadaje. Lepiej kupic sobie bramke gsm i
    wlozyc karte gsm - np. Play MiniMax za 29 zl/miesiac i dzwonic bez
    limitu na wszystkie krajowe numeru (stacjonarne i komorkowe) lub
    nju.pl z rachunkiem (1 miesiac wypowiedzenia) za 29.90 bez limitu lub
    za 19.90 bez limitu na komorkowe.

    Wiec po co sobie zawracac glowe voipem? Ja mam voip z halonet.pl i
    sluzy jako telefon do dodzwaniania sie (i bardzo sporadycznych
    polaczen - szczegolnie wewnatrz sieciowych. Reszta z komorki.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2015-01-10 20:27:02
    Od: " 666" <...@...6>

    Nie wiem, co masz na mysli, ale jakość rozmów w komórkowcach bywa gorsza,
    niż za poczatków Bella.
    Jak ten świat potrafi zejść na psy.

    -----

  • 5. Data: 2015-01-12 00:23:03
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 10 Jan 2015 20:27:02 +0100, " 666" <...@...6> wrote:

    >Nie wiem, co masz na mysli, ale jakość rozmów w komórkowcach bywa gorsza,
    >niż za poczatków Bella.
    >Jak ten świat potrafi zejść na psy.
    >

    >-----

    chodzilo o koszty a nie o jakosc.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2015-01-12 21:53:51
    Od: " 666" <...@...6>

    Po kraju, czy po świecie (np. do brata w Szkocji, do Cioci w Kanadzie)?

    -----

  • 7. Data: 2015-01-14 23:12:42
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 12 Jan 2015 21:53:51 +0100, " 666" <...@...6> wrote:

    >Po kraju, czy po świecie (np. do brata w Szkocji, do Cioci w Kanadzie)?
    >

    >-----

    z Polski do Polski. Z Polski w swiat to 5-7 gr/min. na stacjonarne (i
    komorki usa/kanada) - to do takiego sporadycznego dzwonienia, jak duzo
    to moze jakies voipdiscounty itp.

    Do ciociu, brata to najlepiej w ramach tego samego operatora voip -
    wtedy za free. Albo kupic sobie telefon dect do skype (taki bez
    wlaczonego komputera).

    --
    ThinkXtra