  • 1. Data: 2009-03-22 15:26:35
    Temat: Jak skopiować MMS z tel.kom.na komputer (ERA)
    Od: "Gienio" <e...@w...pl>

    Jak skopiować otrzymany na komórkę MMS -na komputer ,sprawa pilna. Czy jest
    to możliwe.Telefon samsung i900.
    Moze NTG ale nic odpowiedniego nie znalazłem.
    G.

  • 2. Data: 2009-03-22 15:40:02
    Temat: Re: Jak skopiować MMS z tel.kom.na komputer (ERA)
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-03-22 16:26, Gienio napisał:
    > Jak skopiować otrzymany na komórkę MMS -na komputer ,sprawa pilna. Czy
    > jest to możliwe.Telefon samsung i900.
    > Moze NTG ale nic odpowiedniego nie znalazłem.
    > G.

    A szukałeś?
    Sformułuj pytanie poprawnie pytanie, bo jeszcze tego nie zrobiłeś, do
    nazwy grupy dopisz .gsm i wyślij pytanie na odpowiednią grupę.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-03-22 15:44:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > jest to możliwe.Telefon samsung i900.
    > Moze NTG ale nic odpowiedniego nie znalazłem.

    A szukałeś?
    Sformułuj poprawne pytanie, bo jeszcze tego nie zrobiłeś, do nazwy grupy

  • 4. Data: 2009-03-22 16:46:06
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "Gienio" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak skopiować otrzymany na komórkę MMS -na komputer ,sprawa pilna. Czy
    > jest to możliwe.Telefon samsung i900.
    > Moze NTG ale nic odpowiedniego nie znalazłem.

    Nie znalazleś, bo nie szukałeś - NTG.
    GTP.

    --
    Gdy więc wszystkie sposoby ratunku upadły,
    Wśród serdecznych przyjaciół psy zająca zjadły.

  • 5. Data: 2009-03-22 18:53:08
    Od: "Gienio" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]

    Sformułuj poprawne pytanie, bo jeszcze tego nie zrobiłeś, do nazwy grupy
    dopisz .gsm i wyślij pytanie na odpowiednią grupę.
    Przepraszam jezeli cos nie tak.Problem udało mi się już rozwiązać własnym
    "sumtem"
    Dziękuje "za dobre" chęci.
    G.