  • 1. Data: 2009-03-19 08:13:29
    Temat: se i wiadomości flash
    Od: " ja" <s...@g...pl>

    Moje pytanie dotyczy możliwości wysyłania wiadomości bezpośrednio na
    wyświetlacz czyli flasch.
    Czy jest taka możliwośc w modelu SE K750i
    oraz inne mozliwości jak np "migający" sms typy flash
    w modelu innej marki, dodam że starszej takie mozliwości miałem,
    jeśli ten model to umożliwia to proszę o wskazanie sposobu.

  • 2. Data: 2009-03-19 10:54:42
    Temat: Re: se i wiadomości flash
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik " ja" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moje pytanie dotyczy możliwości wysyłania wiadomości bezpośrednio na
    > wyświetlacz czyli flasch.

    Nie ta grupa.

    --
    Moje łącze do netu: