    From: "Jackobi" <j...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Jak to jest z domenami.
    Date: Sun, 26 May 2002 12:45:49 +0000 (UTC)

    "|<4r0|_" <breja@go2/antyspam/.pl> wrote in message
    news:la90fus99ct7cqi5qdff518ap0f8h2ptcs@4ax.com...

    > Jakoś nie mogę tego zrozumieć jak to jest z tymi domenami. Powiedzmy
    > że wykonałem sobie stronę www i uieściłem ją na serwerze strona ta ma
    > adres www.stronanowa.interia.pl i teraz chcę mieć domenę
    > www.stronanowa.com co jak i za ile powinienem zrobić. Chodzi mi
    > głównie o umiejscowienie tej strony czy może być na interii czy muszę
    > wykupić gdzieś sobie miejsce.

    Musisz miec albo na osobnym IP, tak ze wywolanie tego IP na porcie 80
    spowoduje zwrocenie zawartosci tej strony, badz zastosowac VirtualHosting.
    Ani jednego ani drugiego Interia ci nie da.
    Ostatnia mozliwoscia byloby zastosowanie maskowanie URLa, ale to nie jest
    to, co tygrysy lubia najbardziej - maskowany jest tylko wpis w pasku adresu
    przegladarki, reszta juz bedzie szla przez adres prawdziwy.

    Pozostaje wiec wykupienie miejsca na strone z mozliwoscia podpiecia domeny.

    --

    pzdr.

    Jacek R. j...@a...waw.pl
    ## admin AWP.net http://awp.waw.pl