  • 1. Data: 2009-11-20 22:40:35
    Temat: Jak to jest ze śrubokrętem?
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Podpięłem do Pentaksa K-7 taniutkiego jak barszcz Tamrona 80-210. Tyle się
    naczytałem, że ten obiektyw ma problemy z AF - nie łapie i jest tragicznie
    wolny. No fakt, może nie jest elegancki chrobocząc ale jest szybki co
    najmiej jak kit 18-55 i nie zauważyłem problemów z celnością, także przy
    słabym oświetleniu. Czy zatem te narzekania nie wynikają z powodu
    konstrukcji a nowsze body znacznie lepiej sobie radzi, dzięki temu że
    unowocześniony (?) napęd AF jest w korpusie? Druga sprawa, że AF nie działa
    w trybie LV, normalne to?
    --------------
    Niezależny Portal Żar: http://zary.info/
    Największe żarskie forum dyskusyjne:
    ZlikwidujMY lubuskie!: http://lubuskie.blogspot.com/
    Liceum Ogólnokształcące im. S. Banacha: http://www.lozagan.pl/

  • 2. Data: 2009-11-20 23:58:46
    Temat: Re: Jak to jest ze śrubokrętem?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Rabbit McCroolick pisze:
    > Druga sprawa, że AF nie działa
    > w trybie LV, normalne to?

    A właśnie, że działa, ale nie po wciśnięciu spustu do połowy, a po
    wciśnięciu przycisku AF i przytrzymaniu.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-11-22 17:21:43
    Od: "Norbert" <x...@h...spam>

> [...]
    > słabym oświetleniu. Czy zatem te narzekania nie wynikają z powodu
    > konstrukcji a nowsze body znacznie lepiej sobie radzi,

    Moze cos w tym jest, ludzie tak narzekali na AF Sigmy 70-300 APO DG a moj
    Pentax K-x radzi sobie bardzo dobrze, nawet w slabym oswietleniu, lapie
    ostrosc w nocy, w ciemnym pokoju, na 300mm przy makro tez bez problemu i
    calkiem szybko i trafia. Jestem bardzo zadowolony z zakupu.
    Pozdrawiam
    Norbert