  • 1. Data: 2010-03-06 22:30:17
    Temat: Jak to jest zrobione
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Widze ze cala seria trafila na youtube.

    Np. http://www.youtube.com/watch?v=oOx6vYX1nRA

    Przez odnosniki kazdy chyba znajdzie cos ciekawego.

    J.

  • 2. Data: 2010-03-08 20:03:09
    Temat: Re: Jak to jest zrobione
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Widze ze cala seria trafila na youtube.
    > Np. http://www.youtube.com/watch?v=oOx6vYX1nRA
    > Przez odnosniki kazdy chyba znajdzie cos ciekawego.

    Mi sie to nie podoba.

    Kiedys ogladalem jak jest zrobiona skrzynia biegów. Przez pól filmu wycinane
    bylo kolo zebate a nastepnie juz pokazali gotowa skrzynie.

    Czego ja sie dowiedzialem? na pewno nie tego jak dziala skrzynia biegów
    tylko jak sie wycina zeby.

    Jak dziala skrzynia wiem, bo rozbieralem :-) Takie hobby, ale chcialem tez
    sie czegos nowego dowiedziec.

    IMHO jest to krecone malo ciekawie i bez polotu, niektóre odcinki sa OK, ale
    niewiele tam ciekawego, nie wyjasniaja istoty rzeczy, zasad itp.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 3. Data: 2010-03-08 21:07:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Mar 2010 21:03:09 +0100, Agent 0700 wrote:

> [...]
    >
    >IMHO jest to krecone malo ciekawie i bez polotu, niektóre odcinki sa OK, ale
    >niewiele tam ciekawego, nie wyjasniaja istoty rzeczy, zasad itp.

    Nie mowie nie, ale zawsze czegos nowego sie czlowiek dowie.

    J.

  • 4. Data: 2010-03-09 06:02:47
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Agent 0700 pisze:

    > IMHO jest to krecone malo ciekawie i bez polotu, niektóre odcinki sa OK,
    > ale niewiele tam ciekawego, nie wyjasniaja istoty rzeczy, zasad itp.

    Bo to jest program popularnonaukowy a nie wyłącznie dla inżynierów. I
    tak pewne rzeczy są przemilczane aby nie ułatwiać życia konkurencji.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 5. Data: 2010-03-09 08:37:09
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Bo to jest program popularnonaukowy a nie wyłącznie dla inżynierów. I tak
    > pewne rzeczy są przemilczane aby nie ułatwiać życia konkurencji.

    Ja nie jestem inżynierem, ale jak nie jest wyjaśniona podstawowa zasada
    działania to kiszka.

    Nie mówię, żeby ujawniać szczegóły, a zasadę działania konkurencja zna :-)

  • 6. Data: 2010-03-09 09:41:07
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    W dniu 2010-03-09 07:02, PeJot pisze:

    > Bo to jest program popularnonaukowy a nie wyłącznie dla inżynierów. I

    Nieprawda-to jest program pseudonaukowy. Typowa sieczka dla amerykańców
    w stylu Discovery. Pół godziny bicia piany, do streszczenia w 5 minut.

    ________MAT_______

  • 7. Data: 2010-03-09 13:05:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał

    > Ja nie jestem inżynierem, ale jak nie jest wyjaśniona podstawowa
    > zasada działania to kiszka.

    Zauwaz ze tytul moze nieco mylic - to w zalozeniu jest program "jak
    to jest produkowane", a nie "na jakiej zasadzie to dziala".

    jak dziala to www.howstuffworks.com , choc tam z kolei potrafi byc
    zbyt pobieznie.

    J.

  • 8. Data: 2010-03-09 13:50:11
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nieprawda-to jest program pseudonaukowy. Typowa sieczka dla amerykańców w
    > stylu Discovery. Pół godziny bicia piany, do streszczenia w 5 minut.

    To jest kwintesencja tego co chciałem powiedzieć.

    Kiedyś robili lepsze programy, można się było czegoś dowiedzieć, teraz nie
    wiem dla kogo są te programy.

    Głąby nie obejrzą bo to ich nie interesuje, ludzie naprawdę zainteresowani
    nie bo to głupawe programiki, raczej poszukają info w internecie.

    Chyba reżyserzy są na takim poziomie jak te ich programy. Powinni fachowcy
    kręcić to, może by kiepsko wyglądało, ale fachowo by było.

  • 9. Data: 2010-03-10 13:48:56
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl>

    > Kiedyś robili lepsze programy, można się było czegoś dowiedzieć, teraz
    > nie wiem dla kogo są te programy.

    To samo z programami przyrodniczymi z BBC.
    Kiedyś-rewelacja. Teraz nie do zdzierżenia.